Forum meeting: brainstorming

Gestart door loebaske, 06 oktober 2007, 22:39:13 PM

loebaske

Voila we zijn vertrokken.

De bedoeling is eens een meeting te organiseren voor de forumleden op ??n of andere locatie en dit tijdig genoeg zodat iedereen zich kan vrijhouden:)

ERVIN

Ik stel mij volledig ter beschikking, zeg maar waar en wanneer en ik zal er zijn.[;)]

modelbaanHO

Ik wil daar ook aan deelnemen, stel maar een datum en een locatie voor...
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

erik de noorman

Ik wil gerust de ruimte beschikbaar stellen maar het moet dan al een weekavond zijn. Het idee om dit in een club te organizeren lijkt mij wel beter.

Erik

janjozef

Was zoiets niet halvelings geplant op vrijdag 19 oktober in het gentse,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

jan77

Geef een datum en een uur en ik kom af
Gr Jan

loebaske

Jan en co, voor mijn part mag dat vrijdagavond 19 okt. zijn, maar kan iedereen zich ook vrijmaken[?] is dat wel niet wat kort op de bal.

janjozef

Wel we gaan nooit tot een vergelijk komen dat iedereen kan komen, dus zal er ergens een datum moeten vastgelegd worden, en volgend voorjaar doen we zoiets opnieuw, en kunnen er weer anderen komen

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

belair

Kan het niet in samenwerking met MSM ergens bij een club? Misschien meer mogelijkheden en eventueel iets in MSM laten zetten? Niet te kort op de bal spelen.
mvg
Luc

loebaske

Is eigenlijk niet de bedoeling om dit ??nmaal te organiseren, maar misschien 3 a 4keren per jaar en steeds op een andere lokatie in het land, zodanig dat iedereen de gelegenheid heeft, en bij een club zal ik zekers opteren, het verbruik komt te goede van de clubkas...

belair


Tom

Ik wil gerust mijn steentje bijdragen als het voor mij doenbaar is, zeg maar waar en waneer.
Tom

belair

Bij mij is er altijd wat plaats in de auto.

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

Is eigenlijk niet de bedoeling om dit ??nmaal te organiseren, maar misschien 3 a 4keren per jaar en steeds op een andere lokatie in het land, zodanig dat iedereen de gelegenheid heeft, en bij een club zal ik zekers opteren, het verbruik komt te goede van de clubkas...

Ook mijn gedacht, loebaske.
Dat de mensen hier die lid zijn van een club gewoon eens nagaan wanneer het kan en dat hier dan tijdig aankondigen, zodat we de data kunnen vrijhouden. En kan je je niet vrij maken, of is het te ver ? Enkele maanden later is er een nieuwe gelegenheid.

Iedereen kan hier wel bij varen. Wij, forum-leden, leren mekaar beter kennen, leren ook de club en hun leden kennen en steken overal we iets op. De clubs kunnen hun kas wat spijzen en misschien een lid werven ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

belair

De ketel is opgewarmd en we zijn in beweging. [:D]