Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Forum meeting: brainstorming

Gestart door loebaske, 06 oktober 2007, 22:39:13 PM

loebaske

In de buurt van Erwin pffff die komt overal met zijn speedy [:D][:D]
Denk dat idd. in de eerste plaats om het ergens aan de kust te doen en dan eens in het Antwerpse...
Is maar een voorstel zenne

SuSke

En welke clubs in het Limburgse zijn er eventueel kandidaat om dat gezellige "zootje ongeregeld" van het forum te willen ontvangen?

Waar het de volgende keer ook doorgaat, ik tracht er bij te zijn.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ERVIN

De kust(200 km), Antwerpen (70 km), maakt mij niet uit hoor, mijne "Speedy" brengt mij overal naartoe, en ja hij verbruikt veel, maar ik tank toch altijd maar voor 12,50 euro.[:D]

Nee serieus, je zegt het maar, ik zal er zijn.[:p]

belair

@doomslu,
Luc hoeveel km's ga jij dan weer hebben? Weer een reden om naar de beschaafde wereld terug te komen.[:D][:D]
mvg [;)]
Luc

doomslu

citaat:
Geplaatst door belair

@doomslu,
Luc hoeveel km's ga jij dan weer hebben? Weer een reden om naar de beschaafde wereld terug te komen.[:D][:D]
mvg [;)]
Luc

Dat moet zo'n goei 360 km zijn, dat is te doen h?. [;)]

Ik zat hier al te denken, en wat als we doen zoals we bij Erik afgesproken hadden : in Trier ? [:D][:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Luc, zeg dag en uur en we regelen een transport [:D][:D]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

belair

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door belair

@doomslu,
Luc hoeveel km's ga jij dan weer hebben? Weer een reden om naar de beschaafde wereld terug te komen.[:D][:D]
mvg [;)]
Luc

Dat moet zo'n goei 360 km zijn, dat is te doen h?. [;)]

Ik zat hier al te denken, en wat als we doen zoals we bij Erik afgesproken hadden : in Trier ? [:D][:D][:D]



Heb jij kamers vrij?[:D][:D]

jan77

Mij maakt ook nie uit wanneer en waar als ik het maar goe op tijd weet zodat ik deze keer wat meer bovenaan gerangschikt sta voor verlof.
Ik heb nog maar 2 forumleden ontmoet( onze Ervin en B-modelbouw)en ik zou er eindelijk wel eens wa meer willen leren kennen
Gr Jan

loebaske

[8D]Tony[8D]
Heb je de mannen al eens aangesproken[?]

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door belair

Misschien dan de volgende ergens aan de kanten van Antwerpen? Dan hebben we ??n aan de kust gehad, ??n in het centrum van het land (Kapelle op de bos) en dan ??n ergens in de provincie Antwerpen. Dat zou voor onze Nederlandse vrienden (dat zijn er tenslotte ook heel wat) ook wat dichter zijn? De kust gaat voor Zeeland ook nog zeker?
mvg [;)]
Luc



>>> De Antwerpse klub MOBOV (waar ik ook -terug- lid van ben) organiseerd op 1-2-3-4 mei, een tentoonstelling in samenwerking met het VLATAM. Dat is het Vlaamse Autobus en Trammuseum .
Veel reklame is daar nog niet voor gemaakt[:(] maar bij deze....
Misschien kan daar een forummeting plaatsvinden?


Gerrit

loebaske

Voor mij is dat OK, maar op een opendeur een forum meeting houden is gene kak, want er lopen zoveel mensen rond dat men eigenlijk niet priv? met andere forum leden kunt tafelen en praten,en spreek uit ervaring... als dat bv de avond daarvoor is, dan misschien wel....
Anderen hun gedacht ..............

belair

citaat:
Geplaatst door loebaske

Voor mij is dat OK, maar op een opendeur een forum meeting houden is gene kak, want er lopen zoveel mensen rond dat men eigenlijk niet priv? met andere forum leden kunt tafelen en praten,en spreek uit ervaring... als dat bv de avond daarvoor is, dan misschien wel....
Anderen hun gedacht ..............



Dat vind ik ook Eric. Misschien kunnen we daar gewoon een meeting houden zonder andere activiteiten.
mvg
Luc

loebaske

ah neen h? Luc, een meeting is er om andere leden te ontmoeten, en met elkaar kennis maken en ide?n uit te wisselen...
want anders gaat elke ontmoeting een meeting zijn, en dat is niet de bedoeling h?......

belair

Zonder het grote publiek wil ik zeggen Eric. Wel de leden.

Rochevalien

Loebaske,worden er hier online al niet genoeg ideeen uitgewisseld??
als je ziet tot wat dat uiteindelijk kan leiden (FDEM) die toch duizenden kilometers uit elkaar wonen.Dat kan hier toch ook,kijk maar naar het initatief van Tony.
En nog iets,als er geen forum-metings georganiseerd kunnen(mogen) worden op locaties waar ook "het gewone publiek" toegelaten is zijn de mogelijkheden wel h??l beperkt.We zullen met andere woorden heel snel klaar zijn in ons kleine Vlaanderen.En wat dan?
Ik weet niet hoe het in andere clubs zit maar niet iedereen bij Mobov is een forumgebruiker,of toch geen bekende.Een clubbezoek zal dan ook niet veel bekende opleveren denk ik.

Gerrit