Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Forum meeting: brainstorming

Gestart door loebaske, 06 oktober 2007, 22:39:13 PM

belair

Misschien wachten we beter af wat Tony ons laat weten.[^]
We zijn al aan het lopen voor we kunnen gaan.[:D]
mvg [;)]
Luc

janjozef

Bij ons zijn er al verschillende keren mensen langs geweest tijdens activiteiten en altijd mis ik er de helft omdat ik met ander zaken bezig ben

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Voor mijn part is het voldoende geweest.......
zal hier wel wachten tot er wat uit de bus komt.... en maak me dan wakker [;)]

belair

Laat ons gewoon wachten op het antwoord van

loebaske

Superman[;)] Tony
heb je al nieuws voor het komende forum, want de dagen staan niet stil[:(] we zijn bijna door de eerste maand van het nieuwe jaar, dus als men 3X een forummeeting wil houden[?][?]

loebaske

Heb hier op andere draadjes gezien dat Super Tony weer boven water is
Maar hier nietes [:(][:(][:(] nul komma nul

Rochevalien

Amaai,wat een gedoe :we kennen mekaar niet van gezicht(of we onthouden niet welke naam of schuilnaam bij welk gezicht hoort)maar NIEMAND plaatst een foto bij zijn profiel. Bij mijn weten doen al??n de administrators dat.Misschien moeten meer mensen dat voorbeeld eens volgen???Er zijn niet zoveel klubs in dit landje met vertegenwoordigers op het forum dus als een forummeting elke keer bij een club moet doorgaan zijn we HEEL VLUG rond.
Waarom niet gewoon ?n met fierheid de badge dragen bij elke spoorse gelegenheid en zodoende VANZELF steeds nieuwe mensen tegenkomen en leren kennen,anders is het toch altijd hetzelfde groepje dat mekaar tegenkomt.
En waarom moet men altijd den Tony voor de kar spannen?? laat die mens toch aan zijn modullekens verder bouwen,als we nu h??l braaf zijn komen er misschien nog wel wat fotokens .En van die andere gasten ook natuurlijk (hint,hint)

Gerrit

edit :rode tekst en vetgedrukt

belair

Ja, mooie foto Gerrit. [:D][:D]
mvg [;)]
Luc

belair

Blijkbaar zijn er nog veel mensen die geen eigen foto hebben, misschien op een volgende meeting eens vragen aan Luc (doomslu)om enkele koppekes te trekken voor de profielekes.[:D][:D]
mvg [;)]
Luc

wisselstromer

een groepsfoto gelijk een voetbal elftal
en daarna fotos van ieder apart en dan maken we er paninistickers van om in ons album te plakken[:D]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

loebaske

edit (doomslu) : na overleg met beide betrokkenen is beslist om de nogal hevige reaktie van Loebaske te verwijderen.
Laat het er ons op houden dat loebaske het niet eens is met Gerrit.


...

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

.... (geschrapt)


Eric, overdrijf je niet een beetje ? Gerrit is, zoals vaak, kritisch ingesteld, maar dat is zijn goed recht.

Ik had eerlijk gezegd ook wel mijn bedenkingen over zijn reaktie, want stel dat er 30 clubs zijn die een meeting willen organiseren en er zijn er 3 per jaar die ons uitnodigen, dan zijn we al 10 jaar verder ! Tegen dan willen we gerust weer eens langs bij de eerste. [;)]

Gerrit, ik heb wel een foto bij mijn profiel, maar jij niet. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

OK Luc.....
Misschien ben ik wel overgeteld..en idd. er zijn wel misschien 30 klubs waarvan tot op heden maar MTD geregeerd heeft, maar ieder van ons probeerd het nieuw kindje in leven te houden bij de geboorte.

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

OK Luc.....
Misschien ben ik wel overgeteld..en idd. er zijn wel misschien 30 klubs waarvan tot op heden maar MTD geregeerd heeft, maar ieder van ons probeerd het nieuw kindje in leven te houden bij de geboorte.

Wees gerust, er komen nog genoeg initiatieven, daar ben ik zeker van. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Ik vermoed dat je felle reactie er vooral te maken heeft dat het idee van de foummeetings zelf werd bekritiseerd. Dat is inderdaad niet prettig.

Niet allen MTD, maar ook "De Pijl" heeft gereageerd. Beide zijn centraal gelegen in Vlaanderen, en we hadden graag iets meer westelijk, niet?
De Dwarsliggers hebben voorlopig niet gereageerd (bij monde van Tony, die het erg druk heeft) Maar er zijn nog andere clubs. Oostende? Gentbrugge?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw