Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

wat is de lima dubbeldekker (panda) waard?

Gestart door n/a, 18 februari 2005, 13:20:26 PM

n/a

Kan iemand mij vertellen wat de waarde is van de Lima dubbeldekker met de panda, een 3 delige set met nummer 149723.
Ik heb laatst een adverentie zien staan met een behoorlijke vraagprijs en voordat ik een bod doe wil ik eerst een richtprijs weten van de waarde.
Alvast bedankt !

diesels

citaat:
Geplaatst door bart

Kan iemand mij vertellen wat de waarde is van de Lima dubbeldekker met de panda, een 3 delige set met nummer 149723.
Ik heb laatst een adverentie zien staan met een behoorlijke vraagprijs en voordat ik een bod doe wil ik eerst een richtprijs weten van de waarde.
Alvast bedankt !



Hoi,
Kun je beter vragen op het (Nederlandse) beneluxrail.net forum denk ik!

groetjes Sicco

n/a

citaat:
Geplaatst door bart

Kan iemand mij vertellen wat de waarde is van de Lima dubbeldekker met de panda, een 3 delige set met nummer 149723.
Ik heb laatst een adverentie zien staan met een behoorlijke vraagprijs en voordat ik een bod doe wil ik eerst een richtprijs weten van de waarde.
Alvast bedankt !




Als hij nieuw is dan de gewone adviesprijs, welke gold toen hij nog gemaakt werd. Bedenk dat onderdelen niet meer verkrijgbaar zijn.
Als hij gebruikt is, afhankelijk van de staat zou ik zeggen niet meer dan 2/3 van de nieuwprijs. Dat zou hij voor mij waard zijn.

Mvg
Wim Ros


www.rosoft.tk


n/a

citaat:
Geplaatst door diesels

citaat:
Geplaatst door bart

Kan iemand mij vertellen wat de waarde is van de Lima dubbeldekker met de panda, een 3 delige set met nummer 149723.
Ik heb laatst een adverentie zien staan met een behoorlijke vraagprijs en voordat ik een bod doe wil ik eerst een richtprijs weten van de waarde.
Alvast bedankt !



Hoi,
Kun je beter vragen op het (Nederlandse) beneluxrail.net forum denk ik!

groetjes Sicco



Sicco, waarom zou dat moeten, ik denk dat de mensen op dit forum heel goed instaat zijn hier hun mening over te geven. Want anders was de vraag hier ook niet gesteld, maar gelijk ergens anders.

Mvg
Wim Ros


www.rosoft.tk


diesels


citaat:


Sicco, waarom zou dat moeten, ik denk dat de mensen op dit forum heel goed instaat zijn hier hun mening over te geven. Want anders was de vraag hier ook niet gesteld, maar gelijk ergens anders.

Mvg
Wim Ros



Waarom? Omdat iemand wat vraagt over een Nederlands model en er daar vele tientallen modelspoorders dagelijks rondhangen die ongetwijfeld een antwoord op de vraag weten. In elk geval waarschijnlijker dan hier. Kwestie van nen medemens te helpen, of mag dat soms niet? [:(]

Of wordt het weer uitgelegd als: je mag hier niet komen? Lekkere instelling!

Mazzl Sicco
(pissed off als hij iemand probeert te helpen en je krijgt een slag in je gezicht!!)

n/a

Hoho, geen ruzie...ik zal eens op dat andere forum kijken als hier niemand een antwoord heeft.
Rosoft, das het probleem, ik weet ook geen nieuw waarde.

tonycabus

Eerlijk gezegd, ik vond dat antwoord van Sicco zeer ad rem!
Op beneluxrail zitten inderdaad veel meer Nederlandse leden dan hier!
Dus, Wim, we zullen deze keer maar doen alsof we niks gehoord of gezien hebben.
Beter geen ruzie maken.
En dit is, net als de andere, een volwaardig forum.
Ik stel het op prijs dat Bart hier eerst zijn licht heeft opgestoken.

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

n/a

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Eerlijk gezegd, ik vond dat antwoord van Sicco zeer ad rem!
Op beneluxrail zitten inderdaad veel meer Nederlandse leden dan hier!
Dus, Wim, we zullen deze keer maar doen alsof we niks gehoord of gezien hebben.
Beter geen ruzie maken.
En dit is, net als de andere, een volwaardig forum.
Ik stel het op prijs dat Bart hier eerst zijn licht heeft opgestoken.

Tony



Tony,

Door een normale vraag te stellen, maak ik geen ruzie. Ook als het het antwoord normaal is, is er nog steeds geen sprake van ruzie.
Maar ik houd verder mijn vingers wel stil.
Voorlopig even Read Only Mode.

Wim


www.rosoft.tk


diesels

citaat:
Geplaatst door Rosoft
Door een normale vraag te stellen, maak ik geen ruzie. Ook als het het antwoord normaal is, is er nog steeds geen sprake van ruzie.
Maar ik houd verder mijn vingers wel stil.
Voorlopig even Read Only Mode.



Dat maakt er dan twee.

Goed weekeind
Sicco