Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

waarschuwing nieuw nummer bij krantenboer

Gestart door conmeljanand, 16 februari 2005, 12:54:06 PM

conmeljanand

Ik constateer (door de vele reacties) dat het nieuwe nummer reeds verstuurd is naar de abon. (en reeds aangekomen)8D !
Ik ga hem altijd halen bij de krantenboer/winkel:p. Vroeger kreeg ik een mailtje wanneer hij in de winkel geleverd was.
Voor het laatste nummer heb ik nog altijd (16/02) geen mail ontvangen !:(
ofwel : moet ik hem nog ontvangen :I
ofwel : wordt er geen meer gestuurd en moet ik hem na iedere 15de hem gaan halen in de winkel (met risico, nog niet geleverd)xx(
Wie kan hier uitsluitsel geven ?
PS : datum op de markt --> 15de : vernomen via forum^

jan
jan

janjozef

Aangekomen vorige week, de 10de maar de oplossing neem een abonnement dan moet ge er niet achterlopen
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

n/a

ik ben het er wel mee eens dat je een abbonement moet nemen, dat bespaard nog geld ook!

n/a

Hallo,

Ik ben het niet helemaal eens met de oplossing van een abonnement. Een abonnement voor Nederland is net zo duur als de losse nummers bij elkaar.
De andere opmerking: datum op de markt, is dat elke maand de 15e?

groet Jan

tonycabus

Zo ongeveer ja, Jan. Maar abonnees krijgen hem een weekje eerder.

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

tonycabus

Maar de nieuwsbrief wordt nog steeds verstuurd aan diegenen die daarop ingeschreven hebben, ik krijg hem nu ook.
Heb je hem intussen regelmatig gehad, Jan? Hou me op de hoogte indien het niet zo is, of als je nu geabonneerd bent.
Geinteresseerden in die nieuwsbrief kunnen die aanvragen bij
administratie@metamedia.be
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

bartie

Wat staat er zoal in die nieuwsbrief? Zijn dat zaken die niet in MSM staan of zo? Over de treinboetiek?

Bart.

Bert

Ik ben ook ingeschreven op die nieuwsbrief en heb hem al altijd ontvangen behalve op die keer dat Jan hem ook niet kreeg.

greetz
Bert

Jurgen

Ik krijg die nieuwsbrief altijd gelijk met mijn magazine. Op die manier hoeft die mail voor mij eigenlijk niet, want extra nieuws word nooit vermeld in die nieuwsbrief.
Voor mij dus compleet overbodig.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conmeljanand

Tony,

Ik krijg hem nu altijd ![:)][:)]

Zodus, blijft het bij die ene keer

Dank U[8D]
jan