Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

BELANGRIJKE MEDEDELING

Gestart door doomslu, 23 augustus 2012, 08:35:32 AM

railman56

gisteren gezien dat het forum terug werkt  :D
bedankt en proficiat aan al diegene die dit voor elkaar hebben gekregen.
nu nog wat oefenen maar dat zal wel lukken met vallen en opstaan zeker?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

jakke


Veel dank voor de inzet en de moeite die het ongetwijfeld moet hebben gekost om de site , in vernieuwde vorm , terug in de lucht te krijgen .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

D_Loc

Mooi dat het forum weer in de lucht is. Ondanks het feit dat ik de laatste tijd weinig berichten heb geplaatst kom ik wel dagelijks even kijken ;)
Bedankt Luc en de anderen die er aan hebben meegewerkt!
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

pabe

Whaw knap werk mannen en op zo een korte tijdspanne dit tit een goed einde brengen  :o

een dikke proficiat aan allen die hier al hun vrije tijd en meer ingestoken hebben  ::) ::) ::)

groetjes uit Turnhout,waar ik Jean (STEAM n) af en toe nog even help met wat detailfoto's ed van het station te kieken en door te sturen naar hem.
Voila, we kunnen weeral voorts...

grtz, Paul, pas op pensioen, en volop plannen aan het tekenen voor de eerste projectjes<....

PietB

Inderdaad alle lof naar Luc en zijn team.
Erg blij ben ik met de werkende zoek functie.
Forum bezoekers zijn vooral mensen die info zoeken en als dan de zoekfunctie zo krakkemikkig werkt als bij het oude forum dan is de informatieve waarde van het forum een stuk minder groot.
En vooral de mogelijkheid het forum dusdanig in te stellen dat in de thread de laatste bijdrage bovenaan in de lijst komt is m.i. een prima optie om nog sneller info te vergaren.

grt Pieter.

doomslu

Citaat van: bossie op 29 augustus 2012, 12:02:37 PM
Inderdaad alle lof naar Luc en zijn team.
Erg blij ben ik met de werkende zoek functie.
Forum bezoekers zijn vooral mensen die info zoeken en als dan de zoekfunctie zo krakkemikkig werkt als bij het oude forum dan is de informatieve waarde van het forum een stuk minder groot.
En vooral de mogelijkheid het forum dusdanig in te stellen dat in de thread de laatste bijdrage bovenaan in de lijst komt is m.i. een prima optie om nog sneller info te vergaren.

grt Pieter.
Bedankt Pieter voor de goede raad achter de schermen. Dank zij jouw info en het testforum dat je voor ons had opgezet hebben we voor deze forumsoftware gekozen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Het kan aan mij liggen maar sedert het nieuwe forum krijg ik geen meldingen meer als er reactie's zijn in een door mij geselecteerd draadje. Het zijn draadjes die ik volg sedert het vernieuwde forum.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

eric

Hier van hetzelfde, notificatie aangeklikt maar geen mail als er iets gepost is.

Frank_N

Je kan ook klikken "Toon nieuwe reacties op jou berichten", Eric. In je profiel, bovenaan de pagina als je ingelogt zit.
Je krijgt ze (de antwoorden) dan vanzelf "op een rijtje" :P ;D
Groet van Frank

eric

Maar wat Johnny en ik bedoelen is het "notificatie" aanklikken, dan moet je een mail krijgen als er iets gepost is in het draadje dat je wil volgen en dat werkt nog niet.   ;)
Maar dat zal wel goed komen.


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Bij mij werkt het.

Ik ben even zo vrij geweest eens in jullie profiel te gaan kijken, Eric en Johnny, en ik heb een wijziging aangebracht zodat het zou moeten werken nu.

Laat ons iets weten?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB


ysbeer

Ik heb jullie weer gevonden.
Het is wel even wennen,maar Nederland en Belgie hebben nu de zelfde layout en dat is wel prettig vind ik .
Moet nog even zoeken voor mijn plaatjes (fotos) maar dat komt wel
wim 

Johnnytrein

#44
Luc, hier nog geen verandering gezien hoor.  :'( Kleine rechtzetting intussen het eerste bericht binnen gekregen. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about