Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Stoppen

Gestart door Treinist, 20 september 2007, 14:16:39 PM

Treinist

Dag allen;

Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest en zal hier ook voorlopig niet meer terugkeren.
Ik ben helaas, door omstandigheden, genoodzaakt (voorlopig) te stoppen met de hobby.
Ik wilde niet zomaar met de noorderzon verdwijnen maar me even netjes afmelden en op deze manier iedereen die me tot nu toe heeft geholpen hiervoor hartelijk bedanken.
Ik hoop uiteraard, al zal dit wel een hele tijd gaan duren, toch weer hier terug te komen.
Een ieder veel succes gewenst.

Vriendelijke groet

Gerrit (Treinist)

Raoul en Jordy

jammer dat je (tijdelijk) stopt met de hobby[:(] maar dan kan je toch soms wel even hiet op het modelspoorforum komen???[;)]

Ludwig

Gerrit ik hoop dat alles vlug terug in orde komt voor je.
En hoop je vlug terug te zien op het forum of ergens in de hobby.
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

doomslu

Gerrit, jouw bericht klink somber. Ik hoop van ganser harte dat er niets ernstigs aan de hand is en mogen we jou snel hier weer terugzien !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Bundesbahnfreak

eveneens veel sterkte toegewenst

tonycabus

Ja zeg, Gerrit, ik hoop ook dat het niet t? erg is man! Fijn van je dat je tenminste wat van je laat horen, vind ik. Weet je wat, troost je door af en toe eens 'langs te komen', sterkte!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

Ik hoop dat de problemen zich snel oplossen. Tot weerziens!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Treinist

Dank jullie allemaal voor de bemoedigende woorden.
Als ik in de gelegenheid ben kom ik zeker even kijken.
En... als straks alle problemen zijn opgelost en verholpen kom ik zeker weer terug.

Vriendelijke groet

Gerrit

janjozef

Het beste ermee Gerrit, tot wederhoren

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

just4fun

Sterkte, en hopelijk tot wederhoren!

Paul

dancer

Damn... is wel spijtig om te stoppen met een hobby die zo interessant en leerrijk is.. Goede moed alvast.. en hou je goed!

Koen

Hoi Treinist,

Ik zit in dezelfde situatie. Ik heb zeer veel werk en het eerst komende jaar ziet het er niet veel beter uit. Mijn echtgenote studeert voltijds, ik ben zelf bouwwerken aan het uitvoeren, ...
Desondanks probeer ik met de weinige tijd die ik heb, de hobby nog een beetje te volgen. Indien mogelijk probeer ik er ook nog eens een half uurtje aan te werken.
Ik wens je veel succes en ik hoop je snel terug op het forum te zien.

mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

dancer

Blijkbaar zijn we met een heel groot aantal mensen dat nog niet met z'n baan kan beginnen wegens gebrek aan ruimte of gebrek aan tijd...
Het is al een jaar dat ik denk om een baan te beginnen, en nog alotijd niet begonnen...  bij ons in de club zijn er velen die al x jaren bezig zijn, en nog niks qua baan hebben... Wat wel verslavend is: locs kopen.....
Eigenlijk is het toch wel beter om niet te veel locs te kopen, en rustig aan de hobby op te bouwen met een stuk baan... Direct beginnen met een enorme baan met alles erop en eraan is voor velen een droom, maar men moet realistisch zijn en weten dat men niet alles direct kan hebben... Plus niet te vergeten hoeveel keren men een "miskoop" maakt....

Bundesbahnfreak

Ik sluit me hier volledig bij aan, ik zit in hetzelfde schuitje.
Tijdens mijn jeugd bij mijn ouders op zolder een baan gebouwd.
Dan beginnen verkeren, trouwen, kindjes, huisje kopen en renoveren en na 10 jaar nog aan bezig.
Loks en wagens kopen en ondertussen maar dromen vaniets wat seeds vooruit geschoven wordt.
Als ik dit hier lees ben ik tevreden dat ik niet alleen ben.
Maar we gaan een beetje off-topic denk ik.  Ik denk dat Gerrit zijn reden om te stoppen van een andere orde is dan onze

Gerrit kop op, laat je niet doen man[;)]

Groeten

Rudy

hobbyist

Ik heb ook op het punt gestaan met stoppen. Mijn probleem was van een andere orde en denk dat ook voor treinist niet anders is. In het begin is dit een paniekreactie. Ben nadien volledig op nieuw begonnen met opbouwen met de baan. Maar helaas zijn er nu ook andere dingen die aan de orde komen ( renovatie woning) maar toch heb ik het forum niet losgelaten.