Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

!!! LGB MTS-PC Software Gezocht !!!

Gestart door n/a, 17 september 2007, 21:48:02 PM

n/a

Beste mensen,

Ik ben op dit moment verhuist naar een nieuw adres. In dit huis wil ik mijn LGB baan aan het plafond gaan ophangen. Aangezien ik in dit huis op de 3e etage woon is buiten rijden geen optie. Nu wil ik deze baan met MTS-PC Software van LGB gaan aansturen Zodat ik via mijn pc alle wissels, seinen en andere onderdelen van alle kamers vanaf mijn pc kan bedienen.

Alleen nu vroeger kon ik deze software donwloaden op www.lgb.de
alleen omdat lgb failliet en overgenomen is verwijst hij in 1x door naar www.lgb.com waar ik alleen een update kan vinden van deze software.

Nu is mijn vraag weet iemand een link om mieschien heeft iemand deze software van LGB zodat ik hem kan downloaden en ermee aan de slag kan.

Uiteraard komt er binnenkort ook bij sporenplannen de foto's van de bouw ervan.

Greetz
Peter :D

argilla

LGBoA
LGB of America al eens gesurft ? Misschien kan men je daar verder helpen.     http://www.lgboa.com/

Je kan aanklikken :customer support
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

n/a

Op die site heb ik al zitten kijken alle officiele LGB site's die verwijzen trouwens nu ook naar deze internetsite of je nu www.lgb.com, www.lgb.de of www.lgboa.com gebruikt alles is nu het zelfde geworden.

Heb LGB ook al een mail gestuurd maar nog niks terug gehad.

argilla

Ik weet niet welke LGBOA u heeft ingegeven. LGBoA is een onafhankelijke firma. Staat duidelijk op hun webstek. Het doorverwijzen naar lgb.de is mij ( en nog andere Amerikaanse vrienden) nog niet overkomen. Dat ze geedeltelijk onderdelen vanuit Duitsland laten overkomen kan ik verstaan. Maar voor software matige problemen helpen zij u beslist verder. Dit blijkt ook uit navraag bij onze Amerikaanse LGB vrienden, die om een of andere redenen een probleem hebben.Hieronder een korte lijst van clubs. Je kan altijd even googlen om te zien of ze een webstek hebben.
 
   LGB Model Railroad Club of Chicago  
Bartlett, IL 60103 USA  
Long Island Garden Railway Society, Inc  
Huntington, NY 11743 USA  
Maine Garden Railway Society  
Hollis, ME 04042 USA  
Mason-Dixon Large Scale Railroad Society Inc.  
Bel Air, MD 21014 USA  
Miami Valley Garden Railway Society  
St Marys, OH 45885 USA  
Mid-Arkansas Garden Railroad Club  
Jacksonville, AR 72076 USA  
Mid-South Garden Railway Society  
Cordova 38018 USA  
Midwest Rails Modular Railroad  
Huntley, IL 60142 USA  
Mile High Garden Railway Society  
Denver, CO 80236-2243 USA  

Minnesota Garden Railway Society  
MN 55016 USA  
Mountaineer Garden Rail Club  
Hurricane, WV 25526 USA  
NEKAN Garden Railway Society  
Kansas City, KS 66104 USA  
New Hampshire Garden Railway Society  
Hooksett, NH 03106 USA  
New Mexico Garden Railroaders  
Albuquerque, NM 87114 USA  
Niagara Frontier Garden Railroad Club  
Buffalo, NY USA  
North Carolina Garden Railway Society  
Raleigh, NC 27610 USA  




argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

n/a

Ik zeg ook niet dat je doorverwezen wordt naar LGB.DE maar vorig jaar had www.lgb.de een eigen site waar dit programma wel op te downloaden was.

En als ik www.lgb.com of www.lgboa.com intikte vorig jaa rkwam ik dus op de site die er nu was. Tegenwoordig wordt www.lgb.de ook doorverwezen naar naar www.lgboa.com dus niet meer naar de duitse site waar ik vroeger altijd op zat te kijken.

Maar in ieder geval bedankt voor de lijst. Ik zal ff kijken of ik via hun dat prgramma kan krijgen.