Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

SuSke

Gelukzak, jij mag zelfs met een andere dame spelen, die je dan nog van je eigen dame krijgt  ;D ;D ;D

Tja, Alle merken die bij Hornby een onderkomen gevonden hebben zijn er op vooruit gegaan, zowel in kwaliteit als op prijsniveau.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 13 januari 2023, 10:30:35 AM
Gelukzak, jij mag zelfs met een andere dame spelen, die je dan nog van je eigen dame krijgt  ;D ;D
die van mij zegt steeds "doe er maar wat weg ......" sommigen zijn echt met hun gat in de boter gevallen  ;)

Koen

Citaat van: SuSke op 13 januari 2023, 10:30:35 AM
Gelukzak, jij mag zelfs met een andere dame spelen, die je dan nog van je eigen dame krijgt  ;D ;D ;D

Tja, Alle merken die bij Hornby een onderkomen gevonden hebben zijn er op vooruit gegaan, zowel in kwaliteit als op prijsniveau.

Ha ge weet het, Suske  ;D ;D ;D.

Inderdaad, Hornby weet goed dat hun producten meer en meer gewaardeerd worden en dat zie je natuurlijk in hun prijzen  ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 13 januari 2023, 12:02:29 PM
Citaat van: SuSke op 13 januari 2023, 10:30:35 AM
Gelukzak, jij mag zelfs met een andere dame spelen, die je dan nog van je eigen dame krijgt  ;D ;D
die van mij zegt steeds "doe er maar wat weg ......" sommigen zijn echt met hun gat in de boter gevallen  ;)

We mogen niet klagen, Peter  :)

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Alberke

Budd slaap en bagage wagon van VIA
Maar bekijk die onderkant! Iedere buis bak aanwezig!
buddsleeper by Hugo Albert, on Flickr
buddunder by Hugo Albert, on Flickr
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Floris

hier ook wat uit 'murrica, proefprintje van de whitcomb 35-tonner, slinger m van de week wel n keer op thingiverse.
Je kunt bovenbouw en chassis printen en 1 draaistel uit zo'n oude bachmann rangeerloc met 2 motoren (GE 44 of 70-tonner) in schroeven. Zijn niet de meest woeste aandrijvingen maar voor wat t kost loopt t lang niet verkeerd (en je kan van 1 bachmann meteen 2 locjes maken  8) )

IMGP8249 by Floris Dilz, on Flickr

Boël en Fafer in belgie hadden ook zulke locjes en ik zet er tzt uiteraard een onderstel met buffers bij  :P

en toen ik dan toch bezig was met kleine oranje klontjes, nog maar even een ander oranje klontje afgewerkt
IMGP8225 by Floris Dilz, on Flickr

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Peter

Hallo Floris,
Van welk merk is dat Peugeot modelletje?

PS: je werk blijft toch altijd SUUUPER !!!
Met vriendelijke groeten
Peter

Floris

danks! die 104 heb ik zelf getekend en geprint een tijdje terug, moest m nog afmaken.
De 5-deurs 104 en de LN/LNA stonden hier even terug al...
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,22026.msg503848.html#msg503848

https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,22026.msg502515.html#msg502515

nu nog de facelift-driedeurs-104 en dan heb ik alles wel zo'n beetje.... Nouja dr zijn nog wel wat variaties, brede/smalle lampen enzo, maar vind t wel goed zo...

Red Falcon

Mijn nieuwste aanwinst is de BR 86 van Trumpeter op 1/35 + de zeer gedetailleerde messing set van Alliance Modelworks.
Aangezien ik geen plaats meer heb om een modelbaan te maken, ga ik nu schaal modellen maken en kleine diorama's die in een modelbaan ingebouwd kunnen worden.

Al mijn rollend materieel, huisjes, seinen (Beierse seinen Epoche II) model auto,s, decor enz. Zal ik te koop zetten.

TBCédric

Naast wat Belgisch, heb ik ook wat ander materiaal gekocht.

De collectie TGV's werd uitgebreid met de tgv postal. Eentje dat je niet vaak te koop tegen komt.




De SNCF heeft ook mijn hart verloren. Zeker de jaren 80. Zo word de collectie Corail op het gemak uitgebreid en de loks ook. Aanwinst: een roco BB 7231.



En een volledige ram, een 11 delige IC 2000 in originele livrei.

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Koen

Citaat van: TBCédric op 21 mei 2023, 21:35:04 PMNaast wat Belgisch, heb ik ook wat ander materiaal gekocht.

De collectie TGV's werd uitgebreid met de tgv postal. Eentje dat je niet vaak te koop tegen komt.


De SNCF heeft ook mijn hart verloren. Zeker de jaren 80. Zo word de collectie Corail op het gemak uitgebreid en de loks ook. Aanwinst: een roco BB 7231.


En een volledige ram, een 11 delige IC 2000 in originele livrei.


Knap Frans materiaal. Ik ben nog wachtende op de volledige TGV van REE-models  :) .

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

TBCédric

Ik zou graag de Sud-Ouest van REE willen. Zien er mij prachtmodellen uit.
Maar wanneer komen ze uit. Dat is de vraag.  ;D

De ICE 1 van Lima zit ook in de kijker. Die komt er ook vroeg of laat.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

DFS

Mij nog eens laten gaan op eBAY...

Een FEF-1 (Four-Eight-Four) van de UP, Messing model, nu nog eens zien voor een decoder...

New addition to the family by Sven De Fruyt, on Flickr


Driesel

Een Duitser die regelmatig België doorkruist: