Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

C.B.

@ Erwin:

Citaat van: ERVIN op 13 juli 2022, 22:44:14 PM
Sinds een paar dagen is Medway actief op de Belgische sporen , voorlopig rijden zij enkel de MSC Shuttles , maar het plan is om dit verder uit te breiden.


Jouw lok is juist , alleen is die enkel geschikt voor Oostenrijk , Duitsland en ItaliĆ«.  ;)

In BelgiĆ« is het zwart op de front ook geel , en de nummer van de lok (186 224)  is onder Medway geplaatst. Is trouwens de ex 2832.
De andere Traxxen zijn de 186 229 en de 186 227.
Groetjes.
Claudio.

ERVIN

Ja dat wist ik Claudio , maar bij gebrek aan het juiste nummer en de juiste schildering zal ik het hier mee moeten doen.
Trouwens bedankt voor de bijkomende info. ;)


C.B.

Citaat van: ERVIN op 14 juli 2022, 06:06:43 AM
Ja dat wist ik Claudio , maar bij gebrek aan het juiste nummer en de juiste schildering zal ik het hier mee moeten doen.
Trouwens bedankt voor de bijkomende info. ;)

Hahaha , ik dacht het wel hoor  ;) , was enkel louter als info.
Blijkbaar zou de 186 206 ook in het bestand komen.

De andere Traxxen gaan binnenkort ook de folie krijgen.
Groetjes.
Claudio.

Metpetergaathetbeter

En is het zeker dat het dezelfde uitvoering geheel geel  blijft ?


Arnaudmarklin

HO 3R - HOe - HOm - Intellibox

Floris

wat er van t weekend weer uit de werkplaats kwam rollen...
klik:
MOV_1130 by Floris Dilz, on Flickr
kwam dit varkenskot tegen bij de treinenzaak, motorwagentje genaamd "pauline" (iemand kende vast een pauline die er ooit met een ander vandoor gegaan was) uit een atlas-serie. Zo lelijk dat t niet mooi is dus t moest mee, voor t geld hoefde ik t niet te laten. Onder invloed van wat Duvel zat er dezelfde dag nog een aandrijving en decoder in en de volgende dag ook ledjes. Het stomme ding rijdt eigenlijk best aardig, al klinkt ie wel zo'n beetje als t origineel ben ik bang. Kan nu in de kast bij mn andere lelijke franse railbusjes....

doomslu

Die passagier op de achterbank ziet er een beetje vreemd uit...  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Jappy

Citaat van: Floris op 03 augustus 2022, 00:56:10 AM
wat er van t weekend weer uit de werkplaats kwam rollen...

kwam dit varkenskot tegen bij de treinenzaak, motorwagentje genaamd "pauline" (iemand kende vast een pauline die er ooit met een ander vandoor gegaan was) uit een atlas-serie. Zo lelijk dat t niet mooi is dus t moest mee, voor t geld hoefde ik t niet te laten. Onder invloed van wat Duvel zat er dezelfde dag nog een aandrijving en decoder in en de volgende dag ook ledjes. Het stomme ding rijdt eigenlijk best aardig, al klinkt ie wel zo'n beetje als t origineel ben ik bang. Kan nu in de kast bij mn andere lelijke franse railbusjes....

Hey Floris! Ben grote fan van vage Franse autorails, maareuh... Flickr kan er precies niet zo goed tegen. Je filmpje is gemarkeerd als 'adult content'.  :-X

Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Floris

ah, aangepast! Geloof dat flickr dat standaard doet als ik filmpjes vanaf de telefoon erop zet ofzo, weet niet precies hoe dat werkt. T zal niet zijn vanwege de bevallige rondingen van Pauline.

DFS

Een tweetal weken geleden top deal op EBAY gedaan, gisteren lag het dan in de bus, vlug even wat foto's van op de kast...

ALCO PA by Sven De Fruyt, on Flickr

ALCO PA by Sven De Fruyt, on Flickr

ALCO PA by Sven De Fruyt, on Flickr

Het is dus een UP ALCO PA

Peter

Prachtig model Sven. Om jaloers op te zijn.
Ga je er ook nog kleur op zetten of blijft het model  "Bare metal"
Met vriendelijke groeten
Peter

daylight

Sven,

mooie oude PA-B set (Westside?), maar het is een model van een ATSF lok, geen UP: het weggevertje is dat kleine nummerbord op het dak tussen de twee voorruiten, net voor de hoorns.


Citaat van: DFS op 11 september 2022, 09:15:54 AM
Een tweetal weken geleden top deal op EBAY gedaan, gisteren lag het dan in de bus, vlug even wat foto's van op de kast...

ALCO PA by Sven De Fruyt, on Flickr

ALCO PA by Sven De Fruyt, on Flickr

ALCO PA by Sven De Fruyt, on Flickr

Het is dus een UP ALCO PA