Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

bellejt

vorige week nog eentje kunnen scoren via frankrijk want ze zijn schaars BRAWA 49733 .Koste wel een fortuin aan verzending :


Stef71

Citaat van: bellejt op 16 augustus 2020, 11:33:54 AM
vorige week nog eentje kunnen scoren via frankrijk want ze zijn schaars BRAWA 49733 .Koste wel een fortuin aan verzending :



Nicekes

Stef71

#3617
Deze week een roco br 103 op de kop getikt.
Helaas zonder digital schnitstelle zoals ze dat in Duitsland zo mooi kunnen zeggen. 
En nog een Roco bananen wagon van Interfrigo.






henry


Stef71


Floris

heb n paar lillike treintjes gekocht.  8)
DSC_3356 by Floris Dilz, on Flickr

SuSke

Wat gaat dat weer worden als dat in jouw handen terecht komt. ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Citaat van: SuSke op 08 september 2020, 19:49:32 PM
Wat gaat dat weer worden als dat in jouw handen terecht komt. ;D ;D ;D

Ik ben ook benieuwd ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

svvander

Da groene geval, is dit zo een Stadler GTW?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Alex


svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Floris

ik ook niet. 8)
Ging dr maar om dat t modern was met ellendige kleurtjes.
wat t wordt.... uh ja... eerst maar es afwachten. Tis voor een zijprojectje waarvoor ik eerst ga zitten wachten tot een paar anderen t half af hebben, maar ik had vast zin om lillike treintjes te kopen, moest zelf nog een zelflossertje hebben voor in ougree, maar voor 1 wagentje zijn de verzendkosten wat hoog, dus meer zooi bestellen want dat is goedkoper.  8)


Rangeerduivel

Kijk Hugo, er staat een BR38 ook tussen...! 8) 8) ;D

;)

Dirky