Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

WR Blue

My first B-Models CFL 18, a very nice model with excellent sound, means my converted Marklin model will be staying in the display cabinet in future.

https://flic.kr/p/xREZcE

Mijn eerste B-Models CFL 18, een zeer mooi model met een uitstekende geluidskwaliteit, betekent mijn geconverteerde Marklin model verblijft in de vitrinekast in de toekomst.

Peter

Roco Touropa wagen met "schürzen" in tijdperk III versie.
Een van de handgrepen is gebroken, maar gelukkig heb ik er ruim voldoende van in reserve.
Het enige spijtig is dat in het middenstuk van het rijtuig de bedden opengeklapt zijn, terwijl ze aan de eerste 4 ramen naast de kopeinden opgevouwen zijn

Met vriendelijke groeten
Peter

trainspottingjr

Mijn laatste nieuwe aanwinsten: SBB Re4/4 II 11193 pracht van een machien en super gedetailleerd



Wascosa Euro Tank Tainer



en als afsluiter een set containerwagens van B-Models

Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Rangeerduivel

We zijn benieuwd om die "pracht van een machine" te zien!  ;D

;)

MARKLINRIJDER


dani

Citaat van: Peter op 30 augustus 2015, 15:09:50 PM
Het enige spijtig is dat in het middenstuk van het rijtuig de bedden opengeklapt zijn, terwijl ze aan de eerste 4 ramen naast de kopeinden opgevouwen zijn
Dat snap ik nu niet wat daar het probleem mee is ....  je kan je druk maken over fouten in de cosntructie, over ontbrekende of misvormde onderdelen, over kleurverschillen... maar hierover ?   Dat is m.i. toch muggeziften.  Ik zie echt het probleem niet
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Is niet echt muggeziften, maar wel vervelend als je reizigers in het rijtuig wil plaatsen..
Het enige dat er aan te doen is, is dat middendeel veranderen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Bestaan er geen liggende preiserkes in pyjama? :)
Of je kan die uit Gerolf zijn bed gaan plukken! ;D

;)


bollen neus

Citaat van: Rangeerduivel op 31 augustus 2015, 10:53:43 AM
Bestaan er geen liggende preiserkes in pyjama? :)
Of je kan die uit Gerolf zijn bed gaan plukken! ;D

;)

Ja, slapende onder donsdeken zelfs of lakens.
Den Eric.

dani

#2874
ik dacht ook net te suggereren om eens te zoeken naar "liggende"  Preisers...

Weet niet of ze bestaan, maar wie weet .   Een Preiserke in Pyama, of desnoods enkele uit een setje "badende" die op het strand liggen en wat bij werken met een verfje ?

*** edit ***
GEVONDEN !!


Referentie nodig ?   

Schlafwagen- Preiser 10300
http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Preiser/75-4-0-48756-021001-0-0-0-0-0-0-grp-nl-h-0/ein_produkt.html





En ook op eBay :
http://www.benl.ebay.be/itm/PREISER-HO-SCALE-1-87-SLEEPING-PASSENGERS-MINT-10300-/161586496871?hash=item259f4e4567

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Of gewoon,en dat lijkt dan het meest logische;gordijnen dicht!

;)

Peter

Ik wil niet moeilijk doen, maar als je in de trein ligt te slapen is het meestal al donker en zijn de gordijnen dicht. Dit was toch bij ons zo als we een paar keer met de nachttreiin hebben gereisd.
De bedoeling van Preiser is goed, maar je kan de kosten besparen door gordijnen te sluiten
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

voila, gordijnen in plakken, lichtstrip plaatselijk zwart verven  en gedaan....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Davy

Hier is er weer ene gelukkig se. Van het weekend eindelijk mogen afhalen.

UP 9000 by davy vanmolle, on Flickr