Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Chrisrail

#2490
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Durango

Na jaren zoeken en maar het internet afstruinen heg ik ze eindelijk te pakken weten te krijgen voor weinig. En nota bene bijna om de hoek vlakbij Antwerpen.
De Kraus Maffei diesels van de Rio Grande ooit gefabriceerd door Rivarossi in de 70' er jaren  ;D


Lekker retro. In de dummy alleen twee draaitjes en een lampje. In de motor unit een motor op een van de draaistellen en 2 draaitjes voor het lampje. Motor is echt retro gemonteerd, k*t dus. En een kabaal dat het ding maakt. Geen sound decoder nodig zou je zeggen ;D
Leuk project om te superen denk ik.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

doomslu

Ik weet echt niet waar ik dit moet posten...
Hoort het bij aanwinsten, ja, maar Belgisch? Gekocht in Luxemburg van een Duitser, dus...
En het heeft wel degelijk met modelspoor te maken, maar het is geen loc, rijtuig of goederenwagen.

"Waar zijn we mee bezig" had ook gekund, maar het is al klaar, dus ik ben niet bezig...

Deze vakantiedagen mijn bureautje leeggemaakt en alles een likje verf gegeven.
En dat allemaal omdat mijn vrouwtje me in November een nieuwe vitrinekast kocht.
Was het een truukje opdat ik mijn bureau zou opfrissen?  ???

Voilà, hier is ze dan, de kast. En ik zie dat er nog plaats is!  :D

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pascal Michiels

GE 70 ton switcher van Bahmann, herspoten in RFFSA kleuren. Aangekocht op de Braziliaanse versie van ebay.
Moet nog wel vervuild worden want de verf blinkt veel te hard.


En nog een kerstkadootje van Frateschi, Petrobras tankwagen.


Rangeerduivel

Mooi Luc,
Maar op de plaats waar die 2stuks 59ers staan komen binnenkort toch 2 nieuwe
En op de andere rijen kunnen er ook nog een paar terecht,
Dus,geef de moed nog niet op ! :D

;)

centauri167

Proper inderdaad. Nu ik er over nadenk, zie in de folders van de Lidl ook geregeld vitrinekasten die voor treinen perfect zouden zijn, ze kosten net geen 80 euro dacht ik en wegen een ton, was er eens naar gaan kijken maar die worden daar natuurlijk niet tentoongesteld, het is den ikea niet ...  Iemand die die soms heeft ?

loebaske

aha Luc, dat was nen goede truc van uw vrouwke...een schone kast...en kon je die foot niet eerder posten????

Omdat zijn laptop open staat met een fotooke van de 59 ster!!!!

MARKLINRIJDER

Citaat van: doomslu op 31 december 2014, 18:30:23 PM
Ik weet echt niet waar ik dit moet posten...
Hoort het bij aanwinsten, ja, maar Belgisch? Gekocht in Luxemburg van een Duitser, dus...
En het heeft wel degelijk met modelspoor te maken, maar het is geen loc, rijtuig of goederenwagen.

"Waar zijn we mee bezig" had ook gekund, maar het is al klaar, dus ik ben niet bezig...

Deze vakantiedagen mijn bureautje leeggemaakt en alles een likje verf gegeven.
En dat allemaal omdat mijn vrouwtje me in November een nieuwe vitrinekast kocht.
Was het een truukje opdat ik mijn bureau zou opfrissen?  ???

Voilà, hier is ze dan, de kast. En ik zie dat er nog plaats is!  :D



Mooi, blijkbaar ook een ABO op MSM ;-)

Bolje

Citaat van: MARKLINRIJDER op 31 december 2014, 18:49:58 PM

Mooi, blijkbaar ook een ABO op MSM ;-)
Pfff,

Gratis leesexemplaar van de drukkerij als opdrachtgever, ja  8) 8) 8)  ;)

LOL
Vele groeten,
Ronald

doomslu

Ik heb twee abonnementen! Op MSM en TMM!  :D

Zoals jullie kunnen zien: de doos voor 2015 staat er al... nog leeg...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Stoeffer (weet niet precies meer hoe je dit schrijft in het dialect) ;)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Stedahult

Citaat van: Pascal Michiels op 31 december 2014, 18:37:36 PM
GE 70 ton switcher van Bahmann, herspoten in RFFSA kleuren.
Aangekocht op de Braziliaanse versie van ebay.
Moet nog wel vervuild worden want de verf blinkt veel te hard.

En nog een kerstkadootje van Frateschi, Petrobras tankwagen.

Dat is nog eens wat anders, mooi spul.
Mvh. Steef

bollen neus

Eerste aanwinst? Hallo, vroeg deze morgen uit bed gebeld. Tjein toch niets onderweg van pakje, niets gewonnen of aangekocht???Dus de verrassing was des te groter een groot pakje werd hier binnengedropt. Afzender? Niets van te vinden op de doos.
Groter was nog mijn verbazing toen ik alles opende een diorama en een Roco wagon 46698 DSB zaten er in. Kaartje van de makers ook.... rara...
Steef en Daan, hartelijke dank voor dit geschenk en mooie wensen. Ik mail jullie nog wel met extra foto's als het wat beter weer is.
Eric. Die even van zijn melk is geslagen en das slecht voor den rikketikke zulle.