Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

dani

#2400
't is even rustig geweest met de aankopen wegens andere kosten thuis, maar toch kon ik deze niet laten schieten op eBay...

2 jaar geleden in Houten werd er zo eentje vlak onder mijn neus verkocht aan een forumlid van 3-Rail, en dat was even flink balen, maar ik gunde hem die lok wel.  Ik wist zeker dat ik 'm nog wel ergens zou tegen komen.

En nu is het zo ver.  Gisteren gekocht en nu hoopvol wachten op het pakje uit Duitsland.



Ik vind de Taurus op zich al een prachtige lok (BR 182) maar met deze kleurstelling vind ik heb helemaal TOP.

http://www.piko.de/pdb_nl/index.php?page=detail&grand_id=200&parent_id=2&child_id=6&id=57285



Ik snap niet helemaal het verschil tussen de 57285 (op de site van Piko) en de 72101  (de bestelde), behalve een andere verpakking en  "Sonderserie"...  Dus dan zal dat wel het verschil zijn, zeker .

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Citaat van: dani op 10 november 2014, 09:41:55 AM

En nu is het zo ver.  Gisteren gekocht en nu hoopvol wachten op het pakje uit Duitsland.


Komt het met DHL?

dani

neen, ze komen het speciaal met de fiets brengen dus het gaat wat langer duren denk ik ....
LOL


De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Het is inderdaad een "sondersierie" die eigenlijk bedoeld is/was voor de "Post-shop" van de Bundespost
Post-shop is een webwinkel waar je wel meer speciale (aan de " Post" gelinkte) modellen kan vinden met soms interessante modellen.
Wel niet te koop in de postkantoren in Duitsland
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

aha, ok.  Thanks Peter.   Weeral wat bij geleerd.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Catje

Afgelopen zaterdag mijn marklin set van 2 coilwagens van de CFL bezorgd gekregen door tante tnt post,
die ik gekocht heb op marktplaats. ;D
Een mooie aanwinst, en een mooie uitbreiding

http://i.marktplaats.com/00/s/NjgyWDEwMjQ=/z/qJAAAOSw6EhUP~jP/$_84.JPG

mvg,
Willy

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

eve


Catje

Erik bedankt, :)

Lukt mij nog steeds niet om foto's te plaatsen via de aangewezen weg :(
Zou het op prijs stellen als je op dit mooie forum, rechtstreeks vanuit je eigen map
afbeeldingen  zou kunnen plaatsen.

mvg,
Willy

Rangeerduivel

#2409
Citaat van: Catje op 19 november 2014, 10:37:49 AM
Erik bedankt, :)

Lukt mij nog steeds niet om foto's te plaatsen via de aangewezen weg :(
Zou het op prijs stellen als je op dit mooie forum, rechtstreeks vanuit je eigen map
afbeeldingen  zou kunnen plaatsen.

mvg,
Willy

Willy,
Die mogelijkheid bestaat blijkbaar niet.
Je moet je te plaatsen foto's opslaan bij FLIKR(account YAHOO)en vanuit Flikr kan ze je dan op dit forum plaatsen.
Het heeft bij mij ook heel wat voeten in de aarde gehad eer het lukte,maar eens je het doorhebt is het in feite kinderspel.
Als ik het kan,kan iedereen het! ;D

;)

mivc057

Ik zou het ook tof vinden mochten foto's rechtstreeks kunnen geplaatst worden. 8)
Zou er al een pak geplaatst hebben.

Gerolf

Willy, dit heeft Erik (eve) gedaan:

[img]http://i.marktplaats.com/00/s/NjgyWDEwMjQ=/z/qJAAAOSw6EhUP~jP/$_84.JPG[/img]

... en zo kan het dus wel  ;)

Rechtstreeks plaatsen kan niet - heeft alles te maken met ruimte op de (privé-)server.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mivc057

Willy heeft waarschijnlijk de link gecopiëerd waar zijn wagons te koop aangeboden stonden op marktplaats en deze link in zijn bericht geplakt.
Is ook een mogelijkheid.

bollen neus

Een Roco 62854 MAV M61019 aangekocht, oranje uitvoering, goed voor een vernummering en wat op te knappen dus.
Den Eric.

stevend

Ja Eric ,

Welk nr wordt het ? blijkbaar heeft de ganse vloot zo rond gereden.

Persoonlijk vind ik de rode met het nohab logo meer 'jus' hebben.

Mvg Steven