Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Huugooke

Citaat van: mark7758 op 16 september 2013, 22:04:54 PM
Spoorspijker?
Ik bedoelde dat afdakske dat ze bouwen om die paar lokomotiefkes onder te zetten, ergens in Brussel?

Doornroosje


bollen neus

Eén NMBS Roco 63963 .5307 versie (dus eigenlijk zou het in dat ander draadje moeten staan maar das 2 keer werk), een Roco 62852 DSB MY1114 met kroon en een Roco 62858 DSB MY1108 (zwart/gele schilderin) binnen gekregen voor later ombouwprojectjes van te maken. Tis maar dat er nog donors genoeg in de kast staan indien ik er nodig heb.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 16 september 2013, 20:35:36 PM
dus Meneer Hugo is terug in 't land ....    blijkbaar in "Kandana" gezeten...  Mooie aanwinst :-)   Dient daarvoor die grote nagel ?


En wij ons maar nutteloos zorgen maken om een plotse,onrustwekkende verdwijning,terwijl meneer ginder de flowers/fleurs buiten zet...

Die nagel,dat is himself...van onze doodskist!   >:( ;)

Huugooke

Citaat van: Rangeerduivel op 17 september 2013, 11:51:55 AM
Citaat van: dani op 16 september 2013, 20:35:36 PM
dus Meneer Hugo is terug in 't land ....    blijkbaar in "Kandana" gezeten...  Mooie aanwinst :-)   Dient daarvoor die grote nagel ?


En wij ons maar nutteloos zorgen maken om een plotse,onrustwekkende verdwijning,terwijl meneer ginder de flowers/fleurs buiten zet...

Die nagel,dat is himself...van onze doodskist!   >:( ;)
Ik ben ontroerd (en dat meen ik!) met de bezorgdheid die de forumleden vertoonden i.v.m. mijn afwezigheid. Zal in't vervolg mijne PC meenemen.
Nu de rekening binnenkomt van deze unieke uitspatting zoek ik ook leden die een BBQ houden en een extra tafelgast kunnen gebruiken. ;D

Johnnytrein

Je zou een mossel souper kunnen houden om de clubkas (uw kassa dus) te spijzen. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Huugooke

Citaat van: Johnnytrein op 17 september 2013, 14:48:05 PM
Je zou een mossel souper kunnen houden om de clubkas (uw kassa dus) te spijzen. :)
Goed idee, heeft er iemand een grote zaal? En het zal dan "breng uw eigen mossels mee" zijn, en drinken ook.

Johnnytrein

Maar als we alles zelf meebrengen waar ga je dan aan verdienen ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

Laat ons het hier anders gewoon terug over nieuwste aanwinsten hebben.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rangeerduivel


Huugooke

Citaat van: Johnnytrein op 17 september 2013, 15:59:46 PM
Maar als we alles zelf meebrengen waar ga je dan aan verdienen ?
inkomgeld!
Nieuwste aanwinst: een B-unit van de CNR, zie hoger (of lager), die nu belt en fluit dank zij de forumleden.
foto: zie hoger (of lager) en denk die cabine weg!

Huugooke



ge komt op een rommelmarkt; ge ziet dat liggen, ge sputtert wat tegen tot de prijs zakt, en dan koopte dat hé, aah jaa!

Een 0 schaal (Lionel?)

jammer genoeg mankeert'm een achterwiel, maar er zal wel een goei ziel zijn die dat voor me wil draaien hé?
Astemblief?

Herwig

@ Hugo,

dixit   "Lionel ??"   :  staat er dan nergens op  (onder) de stoomloc een fabrikant vermeld?

Herwig..

Huugooke

Citaat van: Herwig op 17 september 2013, 20:38:32 PM
@ Hugo,

dixit   "Lionel ??"   :  staat er dan nergens op  (onder) de stoomloc een fabrikant vermeld?

Herwig..
Bij een Lionel staat er inderdaad een plaatje onderaan, maar hier...? Zal hem moeten dissecteren.