Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM


OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 mei 2013, 19:24:56 PM
http://www.marklin.be/nl/producten/details_country.html?marke=1&level1=6576&nopage=1&art_nr=41872&backlink=%2Fwww.marklin.be%2Fnl%2Fproducten%2Fproducten_belgie.html

geen reklame enkel info inderdaad 1/87 waarvoor excuses !

Groeten Peter ;)
En de set die  hij gekocht heeft is de set die ik noemde toen we vorige week bij een winkel in Laarne stonden waarvan ik zeker wist dat ze op exacte lengteschaal zijn gemaakt. Het geeft gewoon een nogal vertekend beeld icm die HLE18 (1), welke een locomotief met een lengte over de buffers van wel 22m is, wat niet veel korter is dan een rijtuig.

Groeten,
De jongen die moet studeren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stedahult

De afgelopen tijd is hier het één en ander binnen gekomen via de post.

Roco 47352, Roco 44076, Hobbytrade 33205 en Hobbytrade 33309.



Behalve de 4 potjes dan, die heb ik tijdens de laatste 10 dagen vakantie in Zweden
gevuld met gezeefd grus. Makkelijk om de wegen/paden en perrons van het juiste materiaal te voorzien.
Mvh. Steef

dani

Een weekendje Den Haag / Scheveningen leverde weer enkele mooie dingetjes op...

Ik heb nu wel een klein probleempje met de  LöwenGas wagonnen.   Ik mis de "8" en heb de "10" dubbel wegens een klein misverstandje.  Mocht iemand willen ruilen, dan hou ik me aanbevolen.

Eerst de hele zooi samen :



En dan details

* Faller arcademuur


*  2 stuks BMW  setjes van elk 2 gesloten wagonnen



* Nog 2 stuks "LöwenGas"



* Een setje motorfietsen






Eigenlijk niet zo HEEL veel, maar toch genoeg om weer lekker aan de slag te gaan .

... en een bekolingsinstallatie



De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

rixke rail

#1504
Héél blij dat ik deze heb gevonden, ik wilde hem al een tijdje toevoegen aan mijn collectie, wegens in mijn ogen hét allermooiste treinstel ooit gebouwd :



Tevens mijn allerlaatste aankoop bij Jocadis (Jocazz), nog net op de valreep.
Modelspoorse groeten,
Eric.

Edit : foutje verbeterd.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Mattias

Sinds mijn vorige post in dit topic (ergens eind april), heb ik er een nieuw locje bij..
Tijdens mijn reis door Oostenrijk, een stop gemaakt bij een modelspoorwinkel in Innsbruck.
Daar heb ik Roco 62707, een traxx 185 664-0, in de kleuren van Kombi-Verkehr, gekocht.
Deze kan nu in treinschakeling rijden met mijn Lokomotion zebra, die ik eerder al eens kocht.
De loc stond in uitverkoop, dus mijn broek heb ik er niet echt aan gescheurd..  ::)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Eres


rixke rail

Op de foto klikken voor bewegende beelden :



Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Mattias

Misschien.. Misschien niet..  ::)

Als ik wat tijd heb, zal ik er eentje maken..  :)
Maar moet morgen nog dagje werken en zondag niet veel tijd..
Maar kzal dit weekend nog proberen een foto te maken..


Citaat van: Eres op 07 juni 2013, 14:26:35 PM

Misschien een foto?

Wim
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Mattias

www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Eres

Dat is een hele mooie loc. Proficiat en veel plezierige rij uurtjes gewenst En dank voor de foto


Wim

Anarchy


Mattias

Citaat van: Anarchy op 08 juni 2013, 12:48:56 PM
Een vruchtbare reis Mattias? :P

Man man, die 2 modelspoorwinkels bezoeken was echt een pijniging... Ik heb de moeilijke keuze dan toch moeten maken en beslist "slechts" 1 stuk mee te nemen..
Wat moet een mens anders doen bij slecht weer...  ::)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

ERVIN

Knap machien Mattias , kan je er wat meer info over geven ( fabrikant - grootbedrijf) ik heb hem nog nooit gezien.