Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Jurgen

Citaat van: jesse op 27 mei 2013, 21:44:32 PM
WHoehoe Juist een prijs gewonnen een mooooie nieuwe locomotief van marklin ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :D :D :D ::) ::) ::) ::)
ik had meegedaan met een prijsvraag van marklin en raad eens ik heb gewonnen ;D ;D ;D foto's volgen nog als hij is toegekomen
Joepie ik kan niet wachten ::) ::) ::) ::) ::) ::)


Proficiat Jesse! Weet je al welke loc je gewonnen hebt?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Eres

Inderdaad Jesse proficiat en je maakt ons nu wel nieuwsgierig wat voor model het is

Wim


dani

mooi mooi mooi.....   als je die voor niks krijgt spring je een gat in de lucht, da's begrijpelijk.
Veel plezier er mee en gefeliciteerd met je winst !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

off topic mode
Citaat van: Johnnytrein op 28 mei 2013, 07:40:57 AM
jawel maar dat van die wijn niet. Glazen boterham is toch een pint bier he.
maar dan wel een bier van de hogere gistingen wan tdie zijn eten en drinken tegelijk.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Eres

Een hele mooie loc en nogmaals proficiat  Je hoef tenslotte maar dank je wel te zeggen en je hebt er een mooie aanwinst bij

Veel rij plezier ermee

Wim 

Johnnytrein

Ha dus daarom eet ik na het drinken van ne Palm zo weinig. Ik dacht de bakker komt niet waar de brouwer was.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bellejt

Vorige maand in Belgie de loc afgehaald en vandaag zijn bijhorende rijtuigen ontangen uit Duitsland.Nu enkel nog sluitverlichting inbouwen en mss ook interieurverlichting.Prijsverschil wagons was te groot met Belgie.Is eigenlijk deels Belgisch en deels Frans (SNCF)



OlivierV

De rijtuigen, zijn dat die uit de set die marklin onlangs heeft uitgebracht? (welke op schaal zouden zijn qua lengte, maar als ik het zo zie in vergelijking tot de loc ...)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

is dus wel degelijk de set van Marklin 41876.Ik dacht dat in werkelijkheid deze coaches ook niet zo lang waren hoor.vind de specs niet maar dacht at ze amper 26 m lang waren.Zou het eens moeten uitspitten.

Anarchy

De TEE rijtuigen van Marklin zijn helemaal op schaal 1/87. De echte rijtuigen waren immers ook niet zo lang als de hedendaagse rijtuigen. En laat die reeks 18 nu net een zeer lange loc zijn ;)

OlivierV

Citaat van: Anarchy op 30 mei 2013, 18:58:44 PM
De TEE rijtuigen van Marklin zijn helemaal op schaal 1/87. De echte rijtuigen waren immers ook niet zo lang als de hedendaagse rijtuigen. En laat die reeks 18 nu net een zeer lange loc zijn ;)
Die HLE18 geeft inderdaad wel een vertekend beeld met zijn 22m lengte tov rijtuigen die in het echt "maar" +-26m lang zijn...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

#1497
ik kan verkeerd zijn ik dacht dat de Trix op schaal waren maar van die Marklin's ben ik het niet zeker ! Om zekerheid hebben de wagons eens bestuderen en kijken hoelang ze in het echt waren en dan verschalen en je weet onmiddelijk de uitkomst !

Groeten Peter ;)


Ps zouden kunnen een tss.maat zijn ! ???

even snel gerekend 26 m. delen door 87 = kom je aan net geen 30 cm (zo te zien zijn ze geen 1/87


Eurofima's waren 26.4 m en verrekend 30.3 dacht ik

Anarchy

Marklin en Trix TEE rijtuigen zijn identiek.

Anarchy