Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

PeterC

Citaat van: Kees-Jan op 20 mei 2013, 21:02:02 PM
...Spoor 1, merk Kiss...

Jammer dat mijn zolder geen tien keren groter is...

Wow!
Groetjes, Peter


Gerolf

Citaat van: Kees-Jan op 20 mei 2013, 21:10:45 PM
En de raampjes er uit halen en nieuwe laseren want dit kan echt niet....................................:
Dat is inderdaad merkwaardig. Zo knap afgewerkt interieur, en dan opgekleefde raampjes.
Dat zal voor jou geen groot probleem zijn om er betere te maken  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

#1472
Busch/MTH 120909230 WASCOSA/OMV Euro tank car kunnen kopen spoor O versie. :)

Deze morgen 27 mei om 8.20 uur afgegeven door vriendelijke dame van de porst, miljaar das vroeg zulle op nen maandag., vree wijs ketelwagonneke. ;D

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

dani

even de aankopen van mei 2013 op een rijtje zetten...

Aankopen van in  WOluwe Shopping  (modelbeurs elke 3de zondag v/d maand... eerste keer bezocht )




En dan nog wat spullen gekocht via eBay van mijn "hofleverancier" Yves uit Deurne.





(3 stuks van deze LöwenGas,  8-9 en 10)





Al bij al was het een "vruchtbare" maand....   helaas zijn ze niet allemaal zo :-)   Soms is het eens wat minder ook, de knip staat niet altijd zo wijd open.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Dani

Je hebt wel flink uitgepakt en diep in de buidel getast. Mooie zaken gedaan

Wim

dani

#1476
wel ja, Wim...  ik trakteer mezelf zo af en toe eens...

Ik drink niet
Ik rook al 5 of 6  jaar niet meer
Ik doe geen gekke dingen.... (althans niet naar mijn normen)

Dus ik spendeer vrij veel aan mijn hobbies.   Maar ik koop wel veel tweedhands, dat scheelt een pak in je portemonnee.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Dan zou je gezond moeten leven Dani. Ik rook al sinds feb. 1982 niet meer en alcohol alleen in de avond een glaasje rode wijn meer niet.  Zoals men zegt in de scheepvaart TWO GLASSES A DAY KEEP THE DOCTOR AWAY

Maar nogmaals je hebt hele mooie zaken gedaan. Ik rij dus twee spoor analoog. Het merendeel is van Roco waar ik zeer content mee ben.

Groet

Wim

dani

Mijn beste "spoorvriend" Ray  (ook gekend als "Bompa Trein" ) van in De Haan rijdt ook 2rail en 90% Roco.   Misschien zijn jullie verwante zielen...  Wel mooi materieel hoor, van Roco.  Lekker gedetailleerd en afgewerkt !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Dani

Nee die Ray die ken ik niet. Kwam voorheen heel veel aan de kust in Zeebrugge en later ook in Oostende toen de RMT nog fier was. Maar dat is ook allemaal verledentijd

Wim

Johnnytrein

"TWO GLASSES A DAY KEEP THE DOCTOR AWAY" raar ik dacht altijd al dat het een appel a day was.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dani

Nooit gehoord van "ne glazen boterham", Johnny ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

oebr



De 6400 van Piko is aangekomen als trekpaard voor kalktreinen op lijn 40.
Vooraf leek hij me redelijk plastiekerig maar dat valt heel goed mee, mooi modelletje zelfs...
En bijzonder goed geslaagde signaallampen.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

jesse

WHoehoe Juist een prijs gewonnen een mooooie nieuwe locomotief van marklin ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :D :D :D ::) ::) ::) ::)
ik had meegedaan met een prijsvraag van marklin en raad eens ik heb gewonnen ;D ;D ;D foto's volgen nog als hij is toegekomen
Joepie ik kan niet wachten ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Johnnytrein

jawel maar dat van die wijn niet. Glazen boterham is toch een pint bier he.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about