Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Reeks1976

















Dit waren mijn aanwinsten voor november/december

Groet Alexander

Metpetergaathetbeter

amai Alexander,aardig je best gedaan,al dat fraais en euh....... lotto gewonnen ? :D
Groeten Peter ;)


Reeks1976

Ik weet datdit eigenlijk bij het N moet , daar kwam ik pas achter toen het geplaatst was .

De lotto heb ik niet gewonnen wel iets anders , door een tragische gebeurtenis verandert er veel in een jaar tijd.

Groet Alexander

bollen neus

Spoor O modellen ketelwagons EVA en ARAL van het merk LENZ. Het is niet de bedoeling om nu in spoor O te beginnen, ik zag deze graag en hebben een mooie afwerking en daarmee de reden van aanschaffen. Ooit begin ik wel aan een kleine diorama met zelfbouw locomtieven NOHAB en dan ga ik terug naar school om alles te digitaliseren.Dat is een droom voor de toekomst maar ga er ook niet van wakker liggen indien het me niet moest lukken. ;)

Reeks1976


doomslu

Mijn laatste niet-Belgische aanwinst: de 1581 van CFL-Cargo in blauwe livrei, model van Piko. Nu heb ik een zwarte, rode en blauwe. Meer zijn er niet...

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ToThePoint

Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

conducteur

Op zo'n baan valt het wel op dat hij nog wat proper is. Voor de rest, mooie aanwinst!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

bellejt

zojuist terug van een uitgeregend weekendje Luxemburg en volgende aanwinst gekocht.Wie er nog eentje zou willen moet als de bliksem een mailtje sturen naar de winkel Modelshop lux.Is een zeer beperkte serie en ze gingen als broodjes over de bank.
PS: zijn broertje de gewone kleurstelling is niet meer te krijgen in AC of DC.


doomslu

Ik heb 'm ook zien staan. Is wel een fantasiemodel...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Ik vind het een aparte verschijning maar hoop dat ze in werkelijkheid nooit deze kleuren zullen krijgen... :-\
Op de 4000 staat deze kleurstelling uitstekend maar op een 3000 vind ik hem niet erg geslaagd hoewel dit waarschijnlijk wel beter past i.c.m. de Dosto's...
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

bellejt

de dosto's stonden nu afgemeerd met een 3000 ervoor in Luxemburg vormingstation.

bollen neus

Laatste aankoop van dit jaar is juist afgegeven een ROCO DC analoog 63480 NEG DB V170 1131 die zeker een ander nummer gaat krijgen zodat de 2 andere "broertjes" van NEG er nog een eentje bijkrijgen. Waarschijnlijk de V170 1151. Dus van deze firma zullen er 4 exemplaren van zijn. Voor het model zullen er wel korte sneeuwruimers terug moeten gemaakt worden zoals bij het vorige model de V170 1127.

GVL

Vandaag 2 setjes Frangeco wagens van REE Modèles in ontvangst genomen, voor graantransport in tijdperk III.



En ja, mijn type 53 zat er ook bij ...

Mattias

Om mijn modelspoorboekhouding te doen kloppen, miste ik nog enkele spullen...  ::)
Deze werden de afgelopen week besteld en vandaag aangekomen.

Al enkele maanden is het vol spanning wachten op de uitlevering van Re4/4² van Roco, meerbepaald de re421 Cargo-versie!
Het wachten is tot op vandaag lang geweest en wat is het een mooi ding geworden.. Gewoonweg subliem!

Hetgene vandaag Wervik is binnengereden:


Re421 387-2:
Roco 72404



Morgen zullen we het eens testen met de 20 staalwagons erachter!  8)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder