Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Metpetergaathetbeter

 terket


????????????????????heb veel fantasie maar dit gaat iets te ver  :D
Groeten Peter ;)

Kautenbach

hahaha, ik heb mn type diplom niet!! trekt ipv terket, die eeeetjes ook

railtravelmanager

gevonden op de Modelexpobeurs in Mechelen een "Schlackenwagen" wagon met kuip voor vloeibaar staal/ijzer  :)

met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

railtravelmanager

Märklin DSB set 28461 zeldzaamheid maar toch gevonden in Nederland , hieronder foto van het gele rijtuig in de set zitten nog 2 goederenwagens + een gele Nohab :)

met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

PeterC

Marklin 26830 stond reeds heel lange tijd op mijn verlanglijstje maar wordt aan te exorbitante prijzen aangeboden.  Bij mindere prijzen is de set niet compleet of zijn er stukken afgebroken (vooral de deksels van de tender van de sneeuwploeg - heel fragiel!).
Mijn budget lag vast en in Mechelen de set gevonden (compleet en zonder breuken) aan een prijs die een heel stuk lager lag dan dat budget en dus niet getwijfeld...



Rijdt fantastisch en zo is mijn collectie BR52's weer eentje rijker.

Bij minder intense sneeuw kan de Liliput ruimer gebruikt worden (reeds een tijdje in mijn bezit maar nu pas van wisselstroom wieltjes voorzien).


Groetjes, Peter


bollen neus

Zo knap, en nu de lampkes laten branden vooraan. ;) En laat het dan maar snel beginnen sneeuwen...........
Liliput maakt er nog andere met 3 assen maar spijtig voor mij, niet te gebruiken voor Deens gebruik.
Wordt aan gewerkt als de tekeningen voorradig zijn.

PeterC

Citaat van: bollen neus op 11 november 2012, 12:17:47 PM
Zo knap, en nu de lampkes laten branden vooraan. ;)

Dat zou nog een uitdaging zijn!  :) :) :)
Groetjes, Peter


bollen neus

Er is meer mogelijk dan jezelf zou denken. :) Een beetje prutswerk maar proberen waard vind ik. Er zijn hier toch al mensen geweest die fijne LED hebben gesoldeerd? ;D

milepost48

Vandaag mijn laatste live steam loc ontvangen :)


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Durango

Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Kees-Jan

Mooi zeg. Das weer eens wat anders dan een gewone stomer  ;).

mvg,

kees-jan

bollen neus

LGB sporen aangekocht, enkel een circel (rest moet nog besteld worden) dan nog platte wagon DEV OW bruin model, dan nog een wit/rood/blauw rijtuig "150 jaar spoorwegen in Nederland" LGB viert dit mee, dus vracht genoeg om te laten rondrijden aan de kerstboom dit jaar, lokje had ik al een groen 2 asserke 2774 staat er op.
Dus het is inderdaad een paar maatjes groter. Nu op zoek naar een "kerstman" van deze grootte en de trein kan vertrekken.............

Kees-Jan


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.