Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door itchy

Hm ik heb deze middag nog de trein naar Basel/Zurich zien vertrekken in FBMZ en er stond op elk rijtuig toch maar mooi SBB CFF FFS hoor..


Mogelijks zijn er misschien nog maar enkele, heb in ieder geval de indruk dat ze lichter van kleur zijn en misschien bollen ze wel in Zwitserland of daar in de geburen in andere int. treinen.Die wagons met letters zijn er ook met witte en zwarte belettering, ik dacht dat Roco die ooit eens uitbracht.Ofwel zijn ze aangepast aan de kleuren(ICN kleuren) van de wagons die ze gebruiken voor binnenlands verkeer(eveneens verkrijgbaar bij Roco).
Groeten Peter[;)   ]http://www.bahn.hfkern.de/Roco_Wagen/SBB_ec.html
Itchy misschien eens interessant om eens te bekijken, ik vond het alvast interessant omdat ik metzelfde samenstelling zou willen rijden en ik dit ruituig ook reeds besteld heb; bovendien hebben zowat al de wagentypes van SBB hier de buhne gepasseerd!
Ik heb ook nooit verder gekeken maar op deze site staan zowat alles wat Roco uitbracht met versch . immatr.nr van spoorwegmateriaal van de versch. Europ. Spoorwegmaatschappijen tot omstreek 2005

Gerolf

@ModelbaanH0: Mooi machientje, Luc. Ik snap het dat jouw madam die op de schouw wil [;)]
Dat ontbrekende deurtje: kunnen we misschien wel een mouw aan passen ? [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

citaat:
Geplaatst door Gerolf


Dat ontbrekende deurtje: kunnen we misschien wel een mouw aan passen ? [;)]


Dat hoor ik dan morgenavond wel ?
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO
Dat hoor ik dan morgenavond wel ?
Ik vrees ervoor, ik heb de late [xx(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Fan51

@itchy :

Indien het om het rijtuig van Roco met ref. 64257 gaat, vind je
een foto van het model (m?t SBB logo) via de volgende link (Ebay):

http://esp.ebay.com/viewItem?item=290487067552&v=gbh

Ook ik ben ge?nteresseerd in dit type rijtuig...

groetjes

Geert
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

itchy

Thanks! Dat lijkt er al wat beter op. Ze zijn al her en der in stock, zal eens bij mijn handelaar checken.
citaat:
Geplaatst door Fan51
@itchy :
Indien het om het rijtuig van Roco met ref. 64257 gaat, vind je
een foto van het model (m?t SBB logo) via de volgende link (Ebay):
http://esp.ebay.com/viewItem?item=290487067552&v=gbh
Ook ik ben ge?nteresseerd in dit type rijtuig...
groetjes
Geert
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Metpetergaathetbeter



Mogelijks zijn er misschien nog maar enkele, heb in ieder geval de indruk dat ze lichter van kleur zijn en misschien bollen ze wel in Zwitserland of daar in de geburen in andere int. treinen.Die wagons met letters zijn er ook met witte en zwarte belettering, ik dacht dat Roco die ooit eens uitbracht.Ofwel zijn ze aangepast aan de kleuren(ICN kleuren) van de wagons die ze gebruiken voor binnenlands verkeer(eveneens verkrijgbaar bij Roco).
Groeten Peter[;)   ]http://www.bahn.hfkern.de/Roco_Wagen/SBB_ec.html
Itchy misschien eens interessant om eens te bekijken, ik vond het alvast interessant omdat ik metzelfde samenstelling zou willen rijden en ik dit ruituig ook reeds besteld heb; bovendien hebben zowat al de wagentypes van SBB hier de buhne gepasseerd!
Ik heb ook nooit verder gekeken maar op deze site staan zowat alles wat Roco uitbracht met versch . immatr.nr van spoorwegmateriaal van de versch. Europ. Spoorwegmaatschappijen tot omstreek 2005
[/quote]
Itchy,
Had je de site die ik plaatste al eens bekeken(alvast interessant als je eens wilt weten wat er tot 2005( uitkwam van verschillende wagens van SBB alsook van andere spoorwegmaatschappijen)
Groeten Peter[;)]

itchy

Een paar plaatjes van nieuwe aanwinsten SNCF, NS en SBB maar alle te bezichtigen in Belgi? (tenminste dat hoop ik toch [;)]). De 2 wagens beladen met VOS wissellaadbakken vormen het begin van een Hupac trein, gesleept door een class 66 van DLC.  De wagen voor rollen plaatstaal van de SNCF gaat mee achter de Astride hangen, gemengd B-Cargo/SNCF Fret. Lijken dat een beetje realistische samenstellingen anno 2002 (of iets later) !?


Piko


Roco


Roco
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Kees-Jan

Iets speciaals opgehaald vandaag:



Een V 75 van de DR. Een H0 model van het merk PMT> Te bewonderen als rangeerlok ergns eind februari in het midden van Nederland.

Verder eindelijk eens zo'n dubbeldekker aangeschaft (nu maar hopen dat hij zo blijft [:D]).



Kees-Jan

Paulogic

Schoon stel die dubbeldekkers.
Net een grote rups, vind je niet ?
mvg,
Paul(ogic)

Binco

@itchy
Dat gaan daar schone slepen worden[;)]

Arbeco

Wel heel erg niet-Belgisch, is deze Amerikaan van de Union Pacific, welke ik van mijn vrouwtje heb gekregen tijdens de laatste vakantie:



Samen hebben wij een redelijk grote liefde voor de States, met name de Union Pacific en natuurlijk de "Bolle Neuzen" van EMD. Het is de bedoeling om nog een diorama te maken waar enkele van deze krachtpatsers een plekje krijgen, de achtergrond zie je al op de foto. En ja, het mag zelfs in de boekenkast in de woonkamer staan...[:p]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

evan

@Arbeco
Knappe SD 40-2!
Heb je hem al ns laten rijden?

Wel ik plaats ook eens m'n nieuwste aanwinst.

Twee SD70 MAC "Canadian National" van MTH HO..[:p]







Ik ben er zeer blij mee[:D][:p]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

2012

Mijn nieuwste aanwinst voor op de bemo baan, RhB net dus [8D]






Kees-Jan

Nu kijk dit is toch een fraai model:



Nee deze keer niet zelf gemaakt maar besteld van Roco.

Kees-Jan