Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

ERVIN

@Metpetergaathetbeter , was het maar waar dat ik dat bedrag had gewonnen , dan kocht ik " echte" locs i.p.v. kleintjes.[}:)]

Deze is hier afgelopen week toegekomen vanuit Spanje ,dankzij een forum-lid die mij een prachtige tip had gegeven.

De Class 66 m?t sound van HGK..





En een paar dagen later kwam deze vanuit Nederland hier toe..

De Class 66 van ERS-Railways..






Sicco

Deze dus voor een mooi prijsje op de expo:


Metpetergaathetbeter

Irvin en Sicco,
Mooie nieuwe aankopen!Irvin met al die wagons en loc's wordt je baan dan ondrtss. niet wat te klein ?[:D]Heb gezien dat je computer gebruiksklaar is!Ik zou zeggen na dat dipje van vorige week ben je met het posten er weer volle bak ingevlogen en ik zou zeggen doe zo voort!Leuk van je eens ontmoet te hebben!Groeten Peter[;)]

ERVIN


@Metpetergaathetbeter , nee ik heb nog plaats genoeg , er kan dus gerust nog wat bijkomen , het was idd een leuke ontmoeting , maar v??l te kort , ik moest tegen zoveel mensen een goeiedag zeggen dat ik niet met iedereen een deftig gesprek heb kunnen voeren.[:(]

Maar die schade halen we nog wel in h?.[;)]

the_gold

3 Cfl weggman rijtuigen voor achter de 1603

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door the_gold

3 Cfl weggman rijtuigen voor achter de 1603


Roco ? Ade ? Marklin ? of Lima ?
Groene of in 2 kleuren(groen-beige?)?
Groeten Peter[?][;)]

railtravelmanager

citaat:
Geplaatst door the_gold

3 Cfl weggman rijtuigen voor achter de 1603



en de 1603 al gevonden ?
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

the_gold

Heb een roco 1603 gevonden op de beurs, jammer dat de verkoper per ongeluk wel de sleper afbrak/plooide bij het terug verpakken. Maar dat tegenstaande de mooie prijs waarvoor ik hem heb was het zeker de moeite[;)]Heb dan ook direct maar de kappen gewisseld met mijn 5307 zodat de 16 sound heeft. via ebay de groen-beige rijtuigen gevonden. Word zeker een mooie combinatie!

patatje70

in mechelen deze gekocht



en dan op ebay dit eerder zelzaam exemplaar van de Brussel-Zurich express...heb er nu al 3..met exuses voor de mindere foto


Kees-Jan

Voor een nieuw projectje heb ik me deze vandaag aangeschaft.





Er gaan digitale koppelingen en andere zaken ingebouwd worden.

Kees-Jan

Chris

Een zeer fraaie plan U.



Verslag met meer foto's te vinden op Groterdam.

itchy

Mogelijk mijn toekomstige nieuwste niet-Belgische aanwinst... Om de EC Vauban of EC Iris mee te vervolledigen. Maar! Wat ik vreemd vind is dat er nergens een SBB CFF FFS logo te bespeuren valt. Is dat zo correct weergegeven? Het rijtuig staat in ieder geval zo in de nieuwe herfstcatalogus van Roco. Vind het toch vreemd. Foto ? Modeltrein Paradise.


Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Metpetergaathetbeter

Schijnbaar de laatste kleurstelling voor dit personenrijtuig echter zonder letters (ik zag deze kleurstelling al ergens op een foto of een filmpje(kan direct niet thuis brengen)Groeten Peter[;)]

modelbaanHO

Na bijna de hoop te hebben opgegeven heb ik deze loc gevonden (allez gekocht) om de ruilbeurs van LMTC in Heverlee. De loc pas wel niet in mijn verzameling maar mijn echtgenote is er verzot op: hij krijgt zelfs een plaatsje in de woonkamer.[:p]





Thuis gekomen heb ik het model uitgepakt en toen bleek dat aan ??n zijde het deurtje tussen de tender en het machinistenhuis was afgebroken [:(!]. Nochtans had ik de loc uit de doos gehaald, maar - vermoedelijk door de adrenaline omdat ik eindelijk, en voor een zeer schappelijke prijs, de loc gevonden had - niet gezien dat het deurtje ontbrak.



't ja een les voor de toekomst: beter uit mijn doppen kijken !



Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

itchy

Hm ik heb deze middag nog de trein naar Basel/Zurich zien vertrekken in FBMZ en er stond op elk rijtuig toch maar mooi SBB CFF FFS hoor..
citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter
Schijnbaar de laatste kleurstelling voor dit personenrijtuig echter zonder letters (ik zag deze kleurstelling al ergens op een foto of een filmpje(kan direct niet thuis brengen)Groeten Peter[;)]

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail