Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

T03

Ja Luc inderdaad, een gevaarlijke hobby[;)]

Paul, goed gezien man, is te proberen.

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

Kautenbach


Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Kautenbach

u heeft een wel hele grote muis!! piep



Ik ken toch een heleboel vrouwen die met zo'n opmerking niet zouden kunnen lachen ! (grapje)[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Groeten  Peter

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door Kautenbach

u heeft een wel hele grote muis!! piep

Opgelet van de katten ![:D]

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Kees-Jan

Aan de vooravond van het weekend werd ik toch wel vrolijk van deze nieuwe aanwinst:


Van Roco!

Ooit had ik hem zelf een keer mbv twee foto's uit een Piko gemaakt toen de lok net in deze livrij rond reed.



Kees-Jan

eddy

Toch merkelijke verschillen,
de dak partij van de Roco lok is toch verschillend tegen over de Piko.Wat de juiste is laat ik aan de kenners over.

groeten eddy

Kees-Jan

Klopt Eddy.

De Roco uitvoering is juist maar ik was niet minder blij met mijn uitvoering toen ik die maakte (de Piko is overigens vrij snel na het bouwen verkocht aan iemand in Belgi? notabene!)
Kees-Jan

Kees-Jan

Hebbes na even gezocht te hebben!


Nieuw gekocht in Houten op de modelspoorbeurs!

Samen met deze Motorpost (nu nog 3 rail maar daar komt verandering in).



En dit LS buffetrijtuig:



Kees-Jan

Michiel

Een kit van een Cowan Sheldon 15tons stoomkraan uit 1911: een vrij zeldzaam dingetjes dat ik op een rustig moment eens in elkaar kan knuffelen. [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Driesel

citaat:
een vrij zeldzaam dingetjes dat ik op een rustig moment eens in elkaar kan knuffelen.

En verbelgischen ook, zeker? [;)]

Michiel

Ik zou graag willen, maar ik heb geen enkele informatie over Belgische stoomkranen van v??r 1920, laat staan van welke stoomkraan er te Brussel-Noord gesteld stond. Deze stoomkraan "had gekund", maar meer weet ik ook niet. Wel jammer natuurlijk.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Kees-Jan

Daar in Nederland de nieuwe Roco 1601 in de aanbieding is heb ik voor mijn verzameling er een paar aangeschaft en voorzien van andere opschriften.

Ipv 1601 in het midden onder het rooster is dit de Railion 1604 "Dordrecht" geworden:



Kees-Jan

Peter

Nieuw van hedenmorgen de 151 van Roco in Railion versie met "verschleiss-p?fferbohle", dus met gemakkelijk vervangbare bufferbalk (in het groot en het klein[:)])

Met vriendelijke groeten
Peter

Mattias

Uit gewoonte had ik bijna dit bericht getypt bij "Belgische modellen"... [:I] Maar dit keer is mijn nieuwste aanwinst geen Belgische loc. Het gaat om de Luxemburgse zus van onze Belgische 13, de reeks 3000.

Vorige week gewonnen via ebay, maar vandaag pas de kans en tijd gehad om er een foto'tje van te maken... [:)] Wat zal deze mooi staan in treinschakeling achter mijn 13, met een lange sleep goederenwagens... * kwijl kwijl* [:D]



Mattias
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

the_gold