Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Kees-Jan

Ohhhhhhhhh mooi!



En wat een details:





Van Rail-Top voor mijn CNL en EN trein!

Kees-Jan

Chris


bollen neus

Een Roco MZ 1401 DSB gekocht, dus eens geen bolle neus of Nohab.[:)]

Kees-Jan

Zondag is mijn vrije dag om voor mezelf wat te bouwen dus deze maar eens gemaakt voor mijn CNL en of EN trein:



En hier samen met een LS Models rijtuig:



Weekend [:D]

Kees-Jan

Michiel

Voor 35 euro kon ik haar niet laten liggen. Ze is zogezegd defect en rijdt niet meer, maar dat "fixen we wel even"  [^]  Mijn nieuwste aanwinst is dus een baureihe 93 van de Deutsche Bundesbahn van Arnold (schaal N) geworden. Maar wie mij kent weet welke Belgische eindbestemming deze mooie tenderlocomotief heeft.  [}:)][:D]

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Michiel

Voor 35 euro kon ik haar niet laten liggen. Ze is zogezegd defect en rijdt niet meer, maar dat "fixen we wel even"  [^]  Mijn nieuwste aanwinst is dus een baureihe 93 van de Deutsche Bundesbahn van Arnold (schaal N) geworden. Maar wie mij kent weet welke Belgische eindbestemming deze mooie tenderlocomotief heeft.  [}:)][:D]





Kzou het bij god nie weten.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

stevend

Zou dit een type 97 kunnen zijn ?
Veel succes ermee.
En laat wat sporen na op dit forum; lees foto's en uitleg[:D]

Peter

Inderdaad, mits de nodige aanpassingen is het een type 97.
Jaren geleden stond er een artikel in Rail Revue zaliger (van Staf Cuyt, om een Roco 93 om te bouwen naar een 97 (weliswaar op H0) en foto's zijn er genoeg te vinden in de boeken van Max Delie enz.
Met vriendelijke groeten
Peter

stevend

Wat het ho model betreft, bestaat er waarschijnlijk een kap van.
100% ben ik niet zeker. Ofwel is dit hem, ofwel is het een duitser die omgebouwd is ( wat Michiel te wachten staat [:p])


Peter

Waarschijnlijk omgebouwd volgens dat artikel met een setje van Jocadis. Dacht dat PB nu ook een set heeft
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Mijn laatste nieuwe Duitse aanwinst, is vanmorgen eindelijk aangekomen, namelijk de Roco 146 231-6 met de reklame voor oa. de Triberger wasserfall in het Schwarzwald, gemaakt door het kleine een-mans bedrijfje IS-modelle.
De kwaliteit van de aangebrachte decals is zeer goed, alhoewel ik vermoed dat Kees-Jan het net zo goed zou doen.



Met vriendelijke groeten
Peter

Arbeco

Mooie kleurrijke machine, Peter. Die totaalreclame op dit soort loc's doet het over het algemeen vrij goed, vind ik...

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

T03

"I have a train riding in my brain"

doomslu

Potverdorie Marc, wat een krachtige loc, hij heeft een gat in uw muur gereden! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

Moet zeggen dat de binnenkant van dat muurgat toch echt wel
op een natuurlijke rots gelijkt. Gewoon gebruiken en er rond werken ...
mvg,
Paul(ogic)