Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

bollen neus

citaat:
Geplaatst door jean-luc

H? Bolle Neus, ik ben verzot op de Nohab 2761017  [:0] van MAV.
Enig idee of die al gemaakt wordt of dat Roco plannen heeft om die te produceren ? Hou je me op de hoogte ?

Bedankt, Jean-Luc



@Jean-Luc, ik heb je deze week reeds een mail verstuurd (30/10), nog geen bericht terug ontvangen.

Groeten vanuit de atelier van de bolle neuzen,Eric.

jean-luc

@ Bollen Neus ... ja, ik heb al diverse keren geprobeerd in je atelier binnen te geraken, maar ik krijg alle mails telkens terug. Ik blijf echter proberen.
Dank, Jean-Luc

Kees-Jan

Deze op Eurospoor als 2ehands gevonden:



Verder ook de gliederzug van Piko aangeschaft (foto's volgen).

Kees-Jan


Thomas

Gisteren deze mooi loc ontvangen

Jouef SBB Re 4/4

Foto even van het net geplukt.

Groeten, Thomas

LEGO modeltreinen

amibo

#559
Mijn eerste aanwinst sinds terugkeer van vakantie in Indonesi? http://www.youtube.com/watch?v=T_BHua-EgHY




Super toevallig [:)]
Vraag aan de tram kenners: hebben in Bochum deze reclame trams echt zo rondgereden en reden er ook in Nederland trams met deze reklame ?


De nieuwe Brawa met de actuele logo's

dirkkerckhofs

Set 47951 van 4Mfor van Marklin.









De Duitse legereenheid van de kazerne in mijn stationsbuurt krijgen hun nieuw speelgoed: 3 M48 tanks. Het is misschien een heel klein beetje met het haar getrokken: mijn baan situeert zich in tijdperk III. Volgens mijn informatie moet het Duitse leger in de jaren '50 dit type tanks aangekocht hebben. Maar naar mijn aanvoelen zien deze tanks er toch iets te recent uit ... Ik denk dat ik de tanks zelf nauwelijks ga weatheren, zodat ze er echt 'af fabriek' uit zien. De wagons daarentegen ga ik nog eens onder handen nemen.
Ik ben me verder nog aan het afvragen of ik er best een statische sc?ne van zou maken zoals ik ze nu gefotografeerd heb, of dat ik er anders mee zou rondrijden. Dan moet ik ze wel vastmaken met kettingen. Want die tanks zitten echt wel goed in mekaar en van metaal enzo. Wat maakt dat ze vrij zwaar zijn en dat ze er nu in de bochten afvliegen [:D]

Dirk

Kees-Jan

Deze 2:



Voorzien van Trix assen en ESU decoders.

Kees-Jan

Thomas

@ Dirk, erg leuk onderwerp dat je hebt gekozen ! Mooie modellen ook van die tanks !

@ RC, leuke locs !

Mijn nieuwste aanwinsten:

2 SBB locs van Jouef

TEE uitvoering:



Bourret uitvoering:



Groeten, Thomas

LEGO modeltreinen

amibo

#563
Mooi hoor Thomas.

Uit de uitverkoop van Roco:

CFL 4006

Kees-Jan

Deze van de Sint gekregen voor mijn nieuw te bouwen Nederlandse modulebaan:


Helaas niet de juiste lengte schaal maar ja de Sint bestaat die wel?

Kees-Jan

(Het gaat niet om de lengte maar wat je er mee kunt doen............)

itchy

Jullie mogen tenminste naar Zuid-Afrika...

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees
Helaas niet de juiste lengte schaal maar ja de Sint bestaat die wel?

Kees-Jan

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Michiel

Tweedehands voordelig een setje Pruissische sneltreinrijtuigen gekocht voor mijn toekomstig project. Ze zijn zo, als Pruissisch, in te zetten als een express vanuit Duitsland met bijvoorbeeld een S10, of te verBelgischen en als Belgische rijtuigen te gebruiken (behalve het slaap- en restorijtuig dan).
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

amibo

#567
Helemaal passend in deze tijd:

Compleet met geluid (Trix H0)

Is eigenlijk van mijn vrouw voor haar sneeuwlandschap treinbaan in aanbouw...

Kees-Jan

En de volgende koploper als Schiphol uitvoering:





Kees-Jan

Kees-Jan