Nieuws:

Nu in MSM 260 TEST: PIKO DBAG BR152 in N | PIKO n-rijtuigen | WWS Loco Servicestation | PIKO Brossel 553.12

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

DFS

Der is nog eens iets aangekomen hier,

Een UP City of Los Angeles "Articulated sleeper" set,

Momenteel nog zonder interieur en kaal, maar toch al een pareltje...

New addition to the fleet by Sven De Fruyt, on Flickr

De foto genomen voor de loods van mijn herwerkte UP Depot baan, daarover post ik binnenkort ook wel nog eens een status update...

Gegroet

Sven

Reichsbahn

loc1 by Hugo Reichsbahn, on Flickr

loc2 by Hugo Reichsbahn, on Flickr

Een paar zo goed als nieuwe Duitsers gevonden. Voor 50€ kon ik die echt niet laten staan...

ceuleer

Metpetergaathetbeter

Citroen SM Masaratie..... hoewel ik die ketel leuker vond !  ;) Begin jaren 70 toen we nog met de kwartet kaarten speelden waar deze droomauto in voorkwam

ceuleer

Dat kwartet spel van 50 jaar geleden heb ik ook nog, dat moet nog ergens op de zolder liggen, spijtig dat ik er direct geen foto kan van nemen.  ;)

ceuleer

Metpetergaathetbeter

herinner ze me nog alsof het gisteren was, de enigste trouwens.

Mijn pa had een collega militair die in bijberoep Citroen garage hield, stond er ooit eens met aan de deur prachtige wagen toen,trouwens nu nog !

ceuleer

Direct nog maar een set chemie ketelwagons bijgekocht.  ;D

ceuleer

ceuleer

Vandaag afgeleverd, setje verplaatsbare gebouwen voor op de container terminal.

ERVIN

Die zijn mooi Gunter , van welk merk zijn die , kan ik hier ook best gebruiken.

ceuleer

SuSke

Recht uit de UK laten komen... Met taksen en importkosten? Of toch een continentale verdeler gevonden?

Ziet er anders wel een veel mooier setje uit dan de gekende van Kibri (die eigenlijk veel te klein zijn)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ceuleer

Lang achter gezocht Suske, maar nergens te vinden, dus vanuit de UK via ebay gekocht.
Een particulier die dit aanbood, in nieuwstaat, en mijn bod was ok voor hem.
En ebay rekent bij de verkoop ineens de invoerkosten aan bij de betaling, die waren 8,99 GBP.
Dus niet overdreven.
Dus omgerekend heb ik 50 euro betaald inclusief verzending en invoerkosten. Dit vond ik nog ok.
Ze vragen soms al 50 - 60 euro voor het gebouw alleen zonder taksen en verzending.