Modelspoormagazine 232. KLIK voor meer info.
Sinds een paar dagen is Medway actief op de Belgische sporen , voorlopig rijden zij enkel de MSC Shuttles , maar het plan is om dit verder uit te breiden.
Ja dat wist ik Claudio , maar bij gebrek aan het juiste nummer en de juiste schildering zal ik het hier mee moeten doen.Trouwens bedankt voor de bijkomende info.
wat er van t weekend weer uit de werkplaats kwam rollen...kwam dit varkenskot tegen bij de treinenzaak, motorwagentje genaamd "pauline" (iemand kende vast een pauline die er ooit met een ander vandoor gegaan was) uit een atlas-serie. Zo lelijk dat t niet mooi is dus t moest mee, voor t geld hoefde ik t niet te laten. Onder invloed van wat Duvel zat er dezelfde dag nog een aandrijving en decoder in en de volgende dag ook ledjes. Het stomme ding rijdt eigenlijk best aardig, al klinkt ie wel zo'n beetje als t origineel ben ik bang. Kan nu in de kast bij mn andere lelijke franse railbusjes....
Een tweetal weken geleden top deal op EBAY gedaan, gisteren lag het dan in de bus, vlug even wat foto's van op de kast...ALCO PA by Sven De Fruyt, on FlickrALCO PA by Sven De Fruyt, on FlickrALCO PA by Sven De Fruyt, on FlickrHet is dus een UP ALCO PA