Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

adrievans

Gisteren binnengekregen van een ebay-er.
Een br38 van fleischmann.

Foto is van verkoper.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

ERVIN

Door het steeds drukker wordende goederenverkeer in Mol-Cargo waren er dringend nieuwe locs nodig , Crossrail was al langer aanwezig , maar de SNCF  ( Akiem) mag vanaf nu ook treinen verzekeren , deze laatste zal staaltreinen voor zijn rekening gaan nemen.

De ESU Class 77



SNCF Akiem ( Roco )

[url=https://flic.kr/p/NWZmop]

Wim66

Heel mooi Ervin

Je begint al aardig over de grens te geraken

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

C.B.

bwa , je moet maar eens gaan zien bij ons wat er tegenwoordig allemaal in de bundel van Antwerpen Noord soms staat ..
DB/ ECR hebben enkele sporen gehuurd , SNCF/Captrain  staan er met hun locs of die van Akiem.
NS/Benelux hebben ook recht op een spoortje soms ...
Crossrail als ze de atelier binnen moeten.
Gelukkig hebben wij nog enkele sporen om onze T28 en T13'en te stallen. ;D
Groetjes.
Claudio.

Mattias

www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Wim66

Voor mij was het al twee dagen Sinterklaas. Gisteren de bestelde Roco rails binnen gekregen en vandaag mijn kado Iemand had mij al iets beloofd als vergoeding maar vandaag kwam het als onverwacht toch binnen.





Beide wagons van PIKO maar heel mooi afgewerkt. speciaal die tankwagon die glimt als ene spiegel en ontzettend mooi in details. Een aanrader om er nog enkele aan te schaffen  Een bravo aan PIKO

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

ERVIN

Mooie aanwinsten Wim , en inderdaad  ,Piko doet het héél goed!!  ;)

raf

ik vind eigenlijk dat zelfs de oude piko materialen voor hun tijd redelijk goed waren en zeker voor de prijs die je der voor moest betalen

als je nu het materiaal van nu neemt en binnen 30 jaar gaat vergelijken dan gaan de verschillen ook groot zijn

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Cozzy

Smelt... zalig model!
Lang leve R37 ;)

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

raf


ik had een foto beloofd en ik moet toch eens tijd maken om zo een stukje van 1 meter klaar te hebben om een foto shoot te doen
nu moet hij verbelziekt worden dus donker grijs spuiten en andere nummers

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

ERVIN

nieuwste aanwinst sinds enkele dagen is de Captrain Vectron , ondanks ik enkel locs wil die op Belgische bodem te zien zijn ,  heb ik mij toch laten verleiden door dit juweeltje.

Captrain Vectron by Erwin Janssens, on Flickr

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Davy

Mooie Vectron Erwin ;)
Wat de loc af maakt zijn de panto's van een Brawa erop. kosten een beetje geld maar zo fijn afgewerkt.

VBS

Nog een vectron liefhebber !!
Mooie lok Erwin en de rijeigen schappen ook Prima,
sinds kort de PKP cargo hier rondrijden ,en dat beviel zo goed sinds vandaag de regiojet  aangekocht ,
zal binnenkort eens een line up organiseren ,
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...