Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

D_Loc

#3150
Citaat van: Kautenbach op 06 juni 2016, 15:11:01 PM
Hey Dirk,

Mooi hoor, ik las t artikel ook al, komt ie ook met ouder logo, of heeft ie daar niet mee rondgereden

Wim
Ik neem aan dat ze ook nog een model in de oorspronkelijke uitvoering gaan uitbrengen d.w.z. dezelfde kleuren maar dan met de grote letters CFL die op het front en op de zijkant van de neus stonden.

Hier is een voorbeeld (foto van PVG): https://flic.kr/p/aRMF5t
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

doomslu

Volgens de importeur is er voorlopig geen sprake van een nieuwe oplage.
Ik vermoed echter dat die er over een paar maanden wel kan komen als deze uitgeput is.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 07 juni 2016, 07:55:02 AM
Volgens de importeur is er voorlopig geen sprake van een nieuwe oplage.
Ik vermoed echter dat die er over een paar maanden wel kan komen als deze uitgeput is.
wat men commercieel denken noemt Luc ! ;)

Metpetergaathetbeter

#3153
Citaat van: Kautenbach op 06 juni 2016, 15:11:01 PM
Hey Dirk,Mooi hoor, ik las t artikel ook al, komt ie ook met ouder logo, of heeft ie daar niet mee rondgereden
Daar ik via é-mail al eens kontakt heb met iemand die voor Piko instaat voor het kiezen van toekomstige modellen was ik zo vrij Wim's vraag en Dirk's link door te sturen.

Momenteel is men bezig met wat de toekomst daar brengen zal, en hij vond die link interessant, vandaar sommigen misschien al mogen beginnen dromen, echter nog geen natte dromen krijgen ! ;D ;) Wie weet maar blijkbaar was dat nog niet direct de bedoeling  :-\ maar hoop doet leven (W. Tura).

Verder mochten alle suggesties hier op het forum verkondigd of gesteld worden want hij beloofde toch wat aktiever ons forum te lezen !

Groeten Peter ;)

Sicco

Een reeks 83 (en/of 84/85, maar vooral de 83) op de basis van de 82/73 blijft bovenaan mijn lijstje staan voor Piko  ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Sicco op 07 juni 2016, 16:50:41 PM
Een reeks 83 (en/of 84/85, maar vooral de 83) op de basis van de 82/73 blijft bovenaan mijn lijstje staan voor Piko  ;D
diene mens gaat dat hem al beklagen dat ik dat schreef en hij het voorstelde !  ;D ;)

Houdini

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 juni 2016, 16:53:14 PM
Citaat van: Sicco op 07 juni 2016, 16:50:41 PM
Een reeks 83 (en/of 84/85, maar vooral de 83) op de basis van de 82/73 blijft bovenaan mijn lijstje staan voor Piko  ;D
diene mens gaat dat hem al beklagen dat ik dat schreef en hij het voorstelde !  ;D ;)

Is het oke als ik mijn verlanglijstje in excel doormail? Als ik dat hier moet posten, zijn we 4 pagina's verder  ;D ;D ;D ;D

Metpetergaathetbeter

#3157
misschien die, die er kunnen komen aan de hand van wat nu beschikbaar is van model of motorisatie :-\ ;D ;) Moet toch te verantwoorden zijn aangaande het kostenplaatje  :-\   denk ik dan en voorzichtig eens verder suggeren ! ;D

ward

#3158
ACME E186 "Akiem SNCF Fret"



Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ERVIN

Mooie aanwinst Ward  ,ik ben nog wachtende op de Roco versie , maar die heeft , dacht ik , geen Fret-logo op de zijkanten.

ward

Citaat van: ERVIN op 10 juni 2016, 17:40:08 PM
Mooie aanwinst Ward  ,ik ben nog wachtende op de Roco versie , maar die heeft , dacht ik , geen Fret-logo op de zijkanten.

Klopt Erwin,
heeft geen FRET logo.

Mvg,
Ward  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Metpetergaathetbeter


celtjan

Busje komt zo:



Uit de Irish Model Collection. (het model zelf lijkt me sterk op eerder uitgebrachte modellen van Corgi)

Gr,
Jan

Michael

Met dank aan Dirk (D-Loc) voor de link naar de winkel die deze nog had.

IMG_7242-BorderMaker by Michaël DB, on Flickr

IMG_7244-BorderMaker by Michaël DB, on Flickr

IMG_7249-BorderMaker by Michaël DB, on Flickr
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

BC911

Mooie set. Vorige week in Namen nog verschillende sets zien liggen op de stand van MTE.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...