Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 maart 2015, 18:29:48 PM
fraaie wagons, zo te zien schaal 1 ze mogen er best wezen !

Groeten Peter ;)
Hopelijk doen ze daar geen concessies tegen de lengte van het rijtuig. Verder wel fraai.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ceuleer

Vandaag een pakje van Van Biervliet thuis afgeleverd. :)
Een setje Euro-Tank-Cars van GATX.



grz,
Gunter

Kees-Jan

Mooi.

Mocht je de grijze GATX hebben dan zou ik graag een foto vh opschriftenbordje hebben

ceuleer

Die set met groot GATX logo heb ik, bedoel je deze ?



Hier de 2 verschillende bordjes.





grz,
Gunter

Kees-Jan

Jaaaaa. Dank u wel! Heel erg bedankt

V290....... by Rail-Kees, on Flickr

Het project lag namelijk op z'n GAT(x).

ceuleer

Amai, de wagon is al bijna klaar, die heb je weer knap gemaakt.  ;)

Kees-Jan

Dank u wel voor het compliment.

Er stond een serie in de planning maar helaas kan ik niet op tegen de prijs van "sjienees" fabrikaat in dit koningsspoor dus blijft het bij de 1ling.

Op intermodellbau dan maar een andere verrassing in messing....... En in een andere prijsklasse zodat ik m'n "graantje" wel mee blijf pikken.

Huugooke

In de serie: Fotografie gerelateerde modellen, een Oost-Duits vrachtwagentje van ORWO



En voor de snotneuzen die ORWO niet kennen; het was de DDR tegenhanger van AGFA. Na de oorlog lagen de AGFA film-fabrieken in de DDR, namelijk in Wolfen. De productie werd heropgestart met de voorhanden zijnde vooroorlogse technologie. Omdat de merknaam AGFA uiteraard beschermd is, konden ze niet onder die naam exporteren. Om toch nog een link te leggen werd de term "Original Wolfen" bedacht, "we zijn de échte AGFA".
Wie in de jaren zestig en zeventig die diafilm intensief gebruikte zoals mijn pa (want goedkoop!), zit nu waarschijnlijk zoals ik met een hoop blauwe dia's.
Met mij kunde nog wat leren hé

Kees-Jan

Er kwam vandaag weer het nodige etswerk binnen.

Waaronder dit voor een knutselproject in spoor 1:

Deurklink by Rail-Kees, on Flickr

Deurklink by Rail-Kees, on Flickr

Voor de foto even voor proef gemonteerd.

ceuleer

Ongelooflijk ! Hoe kunnen ze het zo mooi etsen.  :)

ERVIN

Ik val een beetje in herhaling , ik weet het , maar deze twee gasten doen nu toch al enkele weken goed hun dienst hier. :)




loebaske

Mooie inzet Erwin, ze hebben toch nog niet voldoende dienst gedaan aan de look te zien (bedoel vuil)

ERVIN

Het is de eerste keer dat ik nu twijfel of ik ze ga verweren , ik heb momenteel 4 klazen van Heljan , en voorlopig is er nog geen enkele vuil gemaakt , maar dat kan ook aan mijn druk werkschema gelegen hebben , heb amper de tijd gehad om op mijn zolder te komen , maar hopelijk verandert dat nu terug?? ???

adrievans

Van de week een via ebay gekochte BR56 van fleischmann (schaal HO) binnengekregen.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.