Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

B_Modelbouw

Daar de koffers van Duitse makelij zijn, gepost onder '(Niet Belgische) nieuwe aanwinst' ...



Een leuk cadeau, maar is dit een stille hint om me aan te sluiten bij een club ???
Of moet ik de spoorkamer eens opruimen, maar dan kom ik nog wel (vele) koffers te kort.

In ieder geval kan ik ze nu opbergen per trein samenstelling (hier de Benelux met ICR rijtuigen). 
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


dani

handig die koffers, zeker als je veel materieel hebt waarvan de doos er niet meer is of dat regelmatig op en af de baan gaat  (zoals bvb naar de club).  Mooi hoor !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

B_Modelbouw

@Dani ... Dit wordt een dubbele berging aanschaffen denk ik, want alle originele verpakkingen zijn ook nog in 't bezit.

Dus toch die stille hint van een club ??? Maar ja, wie o wie met al mijn materiaal voor Lijn 12 in tijdperk V - VI  ;)
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


OlivierV

Bert, geen schrik dat als je de koffer dicht doet en er mee gaat wandelen dat er stukken van uw LS loc gaan vliegen?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

B_Modelbouw

??? Wat bedoel je ... 't Is een koffer hé en geen handtas waar je mee staat te zwieren ???
Uiteindelijk dienen ze om de treinen in op te bergen.

Ze zien er degelijk uit en bij 't sluiten kijk je inderdaad na dat de panto's zijn ingetrokken,
zijn er nog mogelijk problemen mee te verwachten ?
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


vyncky

Citaat van: B_Modelbouw op 20 augustus 2013, 20:27:01 PM
Een leuk cadeau, maar is dit een stille hint om me aan te sluiten bij een club ???

Of moet ik de spoorkamer eens opruimen, maar dan kom ik nog wel (vele) koffers te kort.

In ieder geval kan ik ze nu opbergen per trein samenstelling (hier de Benelux met ICR rijtuigen).

In Roosendaal ben je altijd welkom  ;)

Het zien er wel prachtige koffers uit!
Waar heb je die gevonden?

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Jurgen

Wat is de prijs van zo'n koffer eigenlijk?
En bergt dat makkelijk op zoiets?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Eres

Citaat van: vyncky op 21 augustus 2013, 12:48:18 PM
Citaat van: B_Modelbouw op 20 augustus 2013, 20:27:01 PM
Een leuk cadeau, maar is dit een stille hint om me aan te sluiten bij een club ???

Of moet ik de spoorkamer eens opruimen, maar dan kom ik nog wel (vele) koffers te kort.

In ieder geval kan ik ze nu opbergen per trein samenstelling (hier de Benelux met ICR rijtuigen).

In Roosendaal ben je altijd welkom  ;)

Het zien er wel prachtige koffers uit!
Waar heb je die gevonden?

Yannick


Yannick

Ik denk niet dat hij ze gevonden heeft maar ergens gekocht zal hebben

Wim

Eres


B_Modelbouw

Niet gevonden en niet gekocht ... maar cadeau gekregen, bij deze moet ik prijs en fabrikant schuldig blijven
(wel zat het in een doos afkomstig uit Duitsland, maar ja ... kan dan nog Chinees zijn)

De koffer biedt plaats aan 12 rijtuigen, fijn om ze op te bergen per treinsamenstelling. En dat via een vertrapte
inleg uit PE-schuimrubber ... handig in op te bergen en weer uit te nemen.

   
Reeks 27 eruit ... Reeks 18² erin ... Simpel, al 't overige kan gewoon blijven liggen
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Metpetergaathetbeter

anekdote bij ons in het verleden kwam steeds een lid en die had ook zo'n valiesje, na afloop van het rijden met zijn modellen dan stak hij(heel voorzichtig) al zijn loc's en wagons in een valiesje, maar zonder tss.schotten ! Na deze handeling stelde hij zijn valiesje recht en die loc's en wagons maakten zoveel lawaai dat al de andere leden hun maag pîjn deed als ze hoorden wat met zijn hobbyspullen gebeurde !  :( :o ??? ::) :-[ :-\


Groeten Peter ;)

Eres

Ja je moet wel de zaak gescheiden houden in een dergelijke koffer. Ik heb ongeveer het zelfde systeem gehad voor mijn foto camera met alle objectieven destijds. Keurig met schotjes en tussen en er kon niets fout mee gaan en die koffer heeft heel wat over de aardbol weten te reizen.

Het ziet er heel goed uit en er kan heel weinig mee gebeuren

Wim

Stedahult

Het tweede resin pakketje van Danscale gekocht.

Mvh. Steef

Kautenbach

leuk huuske, is dat een klein serie fabrikant?

en in de hobbyschuur een ouwe motor, of een modelbaan in model ;D

eric

Citaat van: B_Modelbouw op 21 augustus 2013, 18:57:36 PM
Niet gevonden en niet gekocht ... maar cadeau gekregen, bij deze moet ik prijs en fabrikant schuldig blijven
(wel zat het in een doos afkomstig uit Duitsland, maar ja ... kan dan nog Chinees zijn)

De koffer biedt plaats aan 12 rijtuigen, fijn om ze op te bergen per treinsamenstelling. En dat via een vertrapte
inleg uit PE-schuimrubber ... handig in op te bergen en weer uit te nemen.

   
Reeks 27 eruit ... Reeks 18² erin ... Simpel, al 't overige kan gewoon blijven liggen

Bert, volgens mij zijn de deze gelijkaardig.

http://www.perel.eu/products/view/?id=356794