Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Davy

Mijn Athearn Genesis Challenger gisteren getest en hij rijd ongelofelijk goed. Praktisch geen geluid van de motor of tandwielen.
LocSound is prachtig. Afwerking is dik in orde, iets van niks beter dan de Marklin BigBoy.
weer eentje die kontent is :)


Stedahult

Vanuit Duitsland met de Deutsche Post gebracht. Lima 303220
Voor de gemende korte buurtgoederen trein van Sdr. Omme.



Mvh. Steef

bollen neus

Eindelijk een set van Fleischmann 6396 (startset dus) kunnen kopen, nu heb ik ook een baan, dient om modellekes te testen. Zit wel materiaal in DB waar ik niet veel mee kan doen maar daar is een mouw aan te passen.

OlivierV

Indien dat met zo'n V160/BR218 in bordeaux rood is, dan heb je er nog een iets of wat mooie loc bij :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

We waren deze week voor enkele dagen in Rotterdam (ook "Rotjeknor" genoemd blijkbaar) en een bezoekje aan de modelshop  "'Meijer en Blessing" kon niet ontbreken.
De winkel is groot en uitgebreid en het bezoek was de moeite, zeker met de aankopen die ik scoorde.
- Een  Märklin  HVLS  Diesel  - M36651 
- Een Piko BR189  "Locon"    -  P57855


- Een setje van 2 stuks  GSM / antenne masten van Busch  (B 1021)



- Een werfkraan en traktor met kraanarm van Cararama



- Een perron uitbreiding van Auhagen  (A11376)



- 2 Preisertjes  (eentje die haar treinticket zoekt in haar tas en eentje die zingt in een micro)



Al bij al een leuke "oogst"....

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

eve


bollen neus

Citaat van: OlivierV op 10 juli 2013, 23:02:44 PM
Indien dat met zo'n V160/BR218 in bordeaux rood is, dan heb je er nog een iets of wat mooie loc bij :)

Tis een V160 127 die erbij zit, gaat hier toch nooit mee rondrijden , past nu eenmaal niet in de geplande verzameling zo simpel is het nu eenmaal. Schoon of mooi? Daar kunt ge over redetwisten, elk zijnen meug vaneigenst.

Huugooke

Dani, dat zou ik wel eens allemaal "toegepast" willen zien! Zeker die zangeres; ga je een muziekfestival ensceneren? Wel een tof idee eigenlijk. Met duizenden festivalgangers met tentjes, rugzakken, koelboxen... die van de trein stappen richting festivalweide.

dani

ooit komt dat allemaal op de baan, Hugo... als ik vanzeleven es door de infrastructuurwerken geraak en ik aan de cenery kan beginnen hee.
Geen festival, maar iets kleinschaliger :-)    Iets "anders dan anders" dan wel :-) :-) :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: Huugooke op 11 juli 2013, 10:49:52 AM
Dani, dat zou ik wel eens allemaal "toegepast" willen zien! Zeker die zangeres; ga je een muziekfestival ensceneren? Wel een tof idee eigenlijk. Met duizenden festivalgangers met tentjes, rugzakken, koelboxen... die van de trein stappen richting festivalweide.
En de biertjes niet vergeten, 1/87 Jupilers!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Doornroosje



Een setje dat ik nog niet had, met op de achtergrond het eerste houtwerk voor de onderbouw...

Tjalling

Citaat van: Kautenbach op 28 juni 2013, 09:40:11 AM
....

Nu heb ik ook al meerdere typisch Franse auto modelletjes.. nu nog Preisers met alpino petjes en stokbrood..



Die snoek is wel heel erg stoer!

mooie aanwinsten.

Groet,
Tjalling
 

Peter

Mijn nieuwste aanwinst. De Piko V200 047 in H0.
Prachtig model voor een spotprijs van 80 euro. Zeer goede rijeigenschappen, vergelijkbaar met die van de Roco V200.
De handgrepen moet nog geplaatst worden.

Met vriendelijke groeten
Peter

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992