Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Jean

Idd een fraaie loc, wordt geregeld aangeboden op eBay in verschillende uitvoeringen.
Helaas (zoals in het echt) is ie er niet in een tijdperk 4 jasje.

Jean

Kees-Jan



Een 142 van Piko.

Onderweg een S-Bahn van Lima en een br 155 van G?tzold.

Kees-Jan

tufken

Ja, tegenwoordig zijn de Piko loc's ook al zeer knap

Mooi
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Kees-Jan

Deze G"tzold kwam vandaag binnen via de post en gelijk gepimpt van DB terug naar DR





Kees-Jan

glamo

machtige machine, veel plezier ermee[:p]
 

Peter

Mijn laatste nieuwe aanwinst is de net verschenen Roco baureihe 50?k.
Rijdt analoog al zeer goed en heb daarjuist een Uhlenbrock decoder er in gestoken (gaat vanzelf). De imitatie kolen uit de tender heffen, decoder inpluggen en vastmaken, kolen er terug op en rijden maar.
Was het altijd maar zo eenvoudig.Digitaal kan hij heel traag rijden, bijna zonder geluid. Een foto volgt morgen.
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

er is al veel over geschreven
ik had er veel schrik voor na het bekijken van de fotos op andere fora maar nu ik hem heb ben ik er toch wel gelukkig mee
de uitdraaiende chassidelen vallen zeker vanop afstand en in flauwe bochten niet hard op, in de R1 bochten natuurlijk is het een klucht
de overgangen hadden ook wel veel beter gekunnen maar voor de rest rijdt het stel geruisloos (ja een marklin rijdt tegenwoordig ook geruisloos) eenmaal als het gehele stel rijdt vallen alle bovenstaande 'mankementen' amper op.
verder is het stel zeer mooi afgewerkt, mooie kleuren en een mooi interieur en vooral met de verlichting aan (witte leds) is het stel prachtig
velen zullen het niet geloven maar ik ben toch tevreden met mn aankoop al had dit anders kunnen opgelost worden
maar ja, niks aan te doen. je moet het stel in het echt op een baan zien en bv niet op fotos of op een beurs in een doos

ik ga nu natuurlijk wel een paar fotos geven[:p]

wim

het motorstel met de 4 panthos

het koersbord

zo valt de overgang redelijk tegen maar eenmaal het stel bolt merk je er weinig van

het stel in een R5 Crail bocht

fotoshoot met een TEE hag model

fototje met die andere TEE klassieker

het restauratierijtuig

het frontrijtuig

het stel in langs de perrons
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

harzfreak

Groetjes Maarten

glamo

 

domie-o2

Heel mooi man.
Ook de foto aan de tunnelingang of uitgang.
Er is een bepaalde sfeer, altijd tof en vooral een groot pluspunt   op een modelbaan!!!

Dominiek.

Peter

Zoals beloofd, een foto van mijn laatste aanwinst de Baureihe 50?k van Roco. De baureihe 50 was het werkpaard van de naoorlogse Duitse spoorwegen, zowel in Oost en West
Beide spoorwegen hebben diverse modifikaties aan die loks aangebracht, maar mijn voorkeur gaat toch nog altijd naar de DB loks, waarvan ik er nu toch al drie verschillende (met en zonder Kabinentender) en nu deze, van im mijn bezit heb.
Het blijft een van mijn favoriete loks.
Ook nog meegebracht twee (origineel) metalen schildjes, het ene waarop BD K?ln, het ander met BW D?ren. Ja, vrienden of kennisen in Duitsland hebben heeft altijd voordelen. Die twee schildjes zijn gevonden op een rommelmarkt in Alsdorf bij Aachen. Daar was ik al jaren naar op zoek. Nu nog enkel een origineel DB schild.

Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

vanmorgen gekocht in vilvoorde
heris bierwagon

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

Bitburger, niet slecht (zou smaken), maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een goede F?rstenberger (ja ik weet het - het Zwarte woud [:D][:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

glamo

gisteren een HAG loc ae 6/6 kantonslok grun "aargau" besteld.
ik ben benieuwd wanneer verzonden word.
 

wisselstromer

bitte ein bitt aber nicht fur mich!!!
ik vond de wagon mooi en vind het "bier" (afwaswater) niet goed
geef mij maar becks, jever, berliner kindl en erdinger weissbier [:D]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer