Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Durango

De verbouwing zal ik in een ander draadje tonen.[:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

bollen neus

Laatste aankoop is binnen een lig rijtuig ROCO DSB 44919 blauw/rood internationaal verkeer. Zo kan ik ook een tijdperk 5 beginnen verzamelen, bedoeling is 3 slepen tijdperk 3, eentje of 2 van tijdperk 4 en eentje maar van tijdperk 5. DSB en daarna zal het ook NSB en MAV te vervolledigen worden.[:)]

ysbeer

Een paar wagens,het zijn noorse wagens van NMJ
Prachtig afgewerkt en geen losse delen
Leuk als enkel wagen in een duitse trein (ook wel in 1 op 1 gezien jaren terug)
Van de zwarte wagen heb ik er drie gekocht,zodat mijn pilsje nooit meer warm aankomt.
Tillig als merk en maar 21 euro stuk


[/img]

wim

bollen neus

Inderdaad Wim MNJ maakt zeer mooie modellen met het voordeel dat ze zodanig afgewerkt zijn dat ze geen extra onderdelen echt nodig hebben.[:)]

Frank_N

Ziet er goed uit, Wim!
Jammer dat er vrijwel niks in N gefabriekt door NMJ wordt[V]
Groet van Frank

bollen neus

Tja Frank, het zijn de minste merken die veel N materiaal in hun gamma hebben.

Laatste bestelling afgehaald bij de post, 3 HELJAN rijtuigen DSB een rode 6015 tijdperk 4 eerste klas, een 6095 wijnrode tijdperk 3 2de klas en als laatste de 6091 wijnrode bagage en 2de klas rijtuig. Nu is deze sleep tijdperk 3 compleet. HELJAN zijn zeer mooi afgewerkt en zien er wel robuust uit zo te zien.[:)]

Mattias

Met verlof gaan in Duitsland, is niet goed voor de bankrekening!
Veel moois zien rondrijden op schaal 1:1, en dan wil je wel eens wat moois inkopen... [;)]

Ik heb me vorige week een 482 van SBB-cargo besteld. De loc draagt het nummer 482 039-5 en is geproduceerd (geweest) door Roco onder het nummer 62506.
Degelijke bouw- en rijkwaliteit, zoals we van Roco gewoon zijn.

Een pareltje onder de locs!

www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

PeterC

Marklin 26577... Twijfels om dit hier te plaatsen of in "Je grootste miskoop".  Heel slechte rijeigenschappen.  Verlichting die het bijna niet doet...  Miskoop!  Mits nog veel werk in te steken misschien nog iets van te maken...





Gelukkig goedgemaakt door een (laat) verjaardagscadeautje van mijn zoon:



"Mama en Papa in lang vervlogen tijden..."  ...Lang geleden dat ik nog een gitaar in mijn handen heb gehad, laat staan de tijd dat het geleden is dat mama in haar eva's kostuum in de natuur rond liep... [:)][:)][:)]
Groetjes, Peter


wisselstromer

de V36 ers van marklin bollen idd niet goed
en maken een hels kabaal
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Frank_N

De V36 staat (in N,en dan die van Minitrix) nog altijd op mijn verlanglijstje, Ik vermoed dat dit geval niet veel trekkracht geeft.
Net als de meeste drie assertjes in het N spoor gebeuren.
Die dingen zijn gewoon te licht in gewicht.
Als je er rijtuigen met zelfgebouwde verlichting (lees-sleepcontacten)
achter hangt gaat het helemaal mis[:0][B)]

Leuk plaatje, Peter[:D]
Groet van Frank

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Paulogic

Off topic...
Das meer nen flowerpoeper he... [:o)]
mvg,
Paul(ogic)

Peter

De beste V36 is die in H0 van Lenz (met dig.koppelingen die ook analoog gebruikt kunnen worden.  Veel beter in elk geval dan het Roco en Lima model. Helaas is het Lenz model net zoals hun K?f model enkel voor twee-rail en praktisch niet ombouwbaar op 3-rail.



Met vriendelijke groeten
Peter

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bollen neus

Deze middag om de post gegaan om de bestelling af te halen een ROCO NSB GM-Nohab versie anno tijdperk 3, 72865 met toeters en bellen, er zit geluid in zelfs bij gebruik met gewone transformator. :)