Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

swarol

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Deze Piko kwam Duisterhuizen binnen rijden:







kan je de nr van pico hiervan geven aub rees-kees

Kees-Jan

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Michael

Vandaag kreeg ik de BR186-148 van Piko bezorgd.



Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Binco

Mooie loc [:p][:p]

Weet er soms iemand of de Euro cargo rails-versie ook komt?

[:)][;)]

ERVIN

Mooie nieuwe aanwinst , ook hier gaat hij binnen een paar dagen verschijnen.[:p]

Kees-Jan

Naast een 6tal Armita ketelwagens gescoord te hebben op Eurospoor heb ik deze Nescafe wagen van marklin en twee sets ketelwagens van VTG weten te bemachtigen:





Kees-Jan

ronny-vdv

Kees-Jan,

Welk art.nr. hebben deze VTG-ketelwagens ?

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

rixke rail

Een Soviet-slaapwagen, gekocht in Muizen, ...



... zal een mooie uitbreiding vormen voor een slaaptrein tot Zuidvoorde-Centraal.
Kwamen die trouwens niet ooit tot onze contreien ?  Brussel en zelfs Oostende ?
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

chef garde

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Een Soviet-slaapwagen, gekocht in Muizen, ...



... zal een mooie uitbreiding vormen voor een slaaptrein tot Zuidvoorde-Centraal.
Kwamen die trouwens niet ooit tot onze contreien ?  Brussel en zelfs Oostende ?
Modelspoorse groeten,
Eric.

Die kwamen inderdaad in Oostende en Brussel.  Ik overweeg ook de aankoop van dit rijtuig van Sachsenmodelle, alleen weet ik niet wat de rijeigenschappen zijn van dit model.  En samenstellingen en/of foto's van de rijtuigen in/naar Oostende zijn moeilijk te vinden op het net.


Peter

citaat:
Kwamen die trouwens niet ooit tot onze contreien


Al zeker tot in Aachen. Zal die website met internationale treinen is opzoeken. Waren alle treinen en samenstelling die minstens tot Aachen reden.

http://www.vonderruhren.de/aachenbahn/seiten/intern4_1.php

Edit: link toegevoegd.
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Peter

citaat:
Kwamen die trouwens niet ooit tot onze contreien


Al zeker tot in Aachen. Zal die website met internationale treinen is opzoeken. Waren alle treinen en samenstelling die minstens tot Aachen reden.

http://www.vonderruhren.de/aachenbahn/seiten/intern4_1.php

Edit: link toegevoegd.



reden door Belgie naar Parijs !

Groeten Peter

bellejt

vandaag zelf gekocht op de beurs in Walferdange .Kon hem niet laten liggen want vind hem er te mooi voor :


Metpetergaathetbeter

Fraaie aankoop, liggen je penselen al klaar ?

Groeten Peter[;)]

bellejt

neehoor want als ik penselen 0 of 00 of 000 opzoek of 10-20-30 dan krijg ik heel andere diktes te zien.En vooral de prijs.0 serie kost amper 5 euro maar een waarde 30 kost 28 euro.En om dat slechts 1 maal te gebruiken vind ik dat een vrij dure uitgave.We zien wel ter plaatse en kan ze eventueel later nog aanschaffen als het bevalt.

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door bellejt

neehoor want als ik penselen 0 of 00 of 000 opzoek of 10-20-30 dan krijg ik heel andere diktes te zien.En vooral de prijs.0 serie kost amper 5 euro maar een waarde 30 kost 28 euro.En om dat slechts 1 maal te gebruiken vind ik dat een vrij dure uitgave.We zien wel ter plaatse en kan ze eventueel later nog aanschaffen als het bevalt.


Ik heb penselen uit de Nederkouter de nrs met 0 verschillende diktes 3.15 euro het stuk met driehoekige steel !

Groeten Peter[;)]

Kees-Jan

Mooie slaper Eric [:p]. En idd die zaten in de nachttrein vanuit Berlijn naar Parijs waar ook wel eens koerswagens aan hingen naar Hoek van Holland.

Deze twee slapers heb ik me aangeschaft:





Beide van A.C.M.E. en ze zijn echt zeer fraai te noemen.

Kees-Jan