Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Kees-Jan

Vandaag deze gekocht:





waar ik blij mee ben [:D]

(jeugd herinneringen)

Kees-Jan




Kees-Jan

Het is een Brawa (sorry even vergeten te melden).

Van G?tzold is ie er ook maar die heb ik nog nooit "live" gezien in model.

De Brawa blinkt wel uit in detail, je kunt dit type loc bijna niet vasthouden zonder wat te beschadigen.

Roco gaat ook ??n van de V 100 varianten uit brengen (eind dit jaar of begin volgend jaar).

Kees-Jan

wisselstromer

gisteren gekocht in aken
http://www.modellbahnecke.de/bilder/maerklin/46452.jpg

en ook nog het jaarboek van marklin meegenomen
gratis meegekregen

gratis van marklin
daar was ik efe niet goed van [;)]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

DelticPower

Zo, vandaag is mijn spoorgebeuren flink uitgebreid:



Laat nu de kerstdagen maar komen.
Groeten van Jan

doomslu

Amaai, Jan, de kerstman is gul geweest dit jaar ! (En jij waarschijnlijk braaf...) [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DelticPower

Integendeel Luc, ben zelfs een beetje stout geweest. Heb al mijn stoomlok's verkocht, en nu was de vitrinekast zo leeg, was geen gezicht dus maar weer van alles ingeslagen.[:D]
Groeten van Jan

Peter

Enkele van mijn nieuwste aanwinsten op een foto, nl. de E 44 (144) van Roco samen met 4 "Nirosta" rijtuigen van Roco (een met stuurstand) in epoche III versie. Verder een zeldzame goederenwagen met opschrift "Miele" ook in tp.III versie van....Lima (een van hun betere wagens)
Ik ga nu eerst de beschrifting van de 144 aanpassen met een setje van Gassner naar E44.
Het model van de K?f is van Trix (standaard met decoder uitgerust) en is al meer dan een jaar trouw in dienst op mijn baan.



Met vriendelijke groeten
Peter

glamo

 

wisselstromer

die miele wagon staat me ook wel aan

waar heb je die gevonden??
wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

Wim,
zal maar geen reklame maken zeker, maar ik heb die Miele wagen "gevonden" bij H in Aachen. Heb mijn Lima katalogen eens nagekeken, en nergens is die erin te vinden. De wagen heeft echt bestaan bij het grootbedrijf. Miele Dtsl heeft me dit bevestigd per email (nee helaas geen foto) maar ik zoek nog verder.
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

ikheb hem op ebay ook al gevonden
er is ook een bauknecht versie van
zelfde kleuren
de volgende keer as in nog eens in houten ben ga ik er eens naar opzoek
je zegt dat het een van hun betere modellen is
bedoel je dit qua opschriften of qua rijeigenshappen



wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

Wim de afwerking (kleur, opschrift, detailering en rijeigenschappen) is zeer goed. Je kan er natuurlijk altijd nog kleine verbeteringen op aanbrengen zoals fijnere handgrepen e.d.
Met vriendelijke groeten
Peter

Pol

Ik heb me onlangs een paar Preiser-kippen cadeau laten doen. Ze rijden wel niet, maar aangezien kippen eigenlijk uit Azi? afkomstig zijn, vond ik het hier wel passen ... [:o)]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Kees-Jan

Deze Brawa uit nieuwe productie:



En nog ??ntje samen met z'n oudere broertje.




Kees-Jan