Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 63

Gestart door rixke rail, 13 september 2007, 21:50:56 PM

dieseltje

#30
pffff, welk nieuw nummer[xx(][xx(], mijn abonnement is verlopen en ik ga mijn nummerkes nu los halen bij de krantenboer....
Kreeg ik vorige week vrijdag een mailke : het nieuwe nummer van MSM ligt nu bij uw krantenwinkel...  Zaterdag al kwijlend krant en MSM gaan halen ....  niks ....   Gisteren (maandag) nog niks[}:)][}:)]
Nog iemand uit de Kempen dergelijk probleem ???


Benny

Kedeng Kedeng

#31
citaat:
Geplaatst door dieseltje


Nog iemand uit de Kempen dergelijk probleem ???

Ja, hier in Limburg is hij ook nog niet.

janjozef

#32
Ik was in station Brussel noord in de krantenwinkel en daar is hij ook nog niet.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Ludwig

#33
In het Antwerpse ook nog niet !!!
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Drinoow

#34
In Westerlo lag hij in het weekend ook nog niet bij de krantenboer

Tom

#35
Toch een positief puntje dat ik even wil vermelden is dat er in de tabel van de loctest ook het gewicht is vermeld.
Dat vind ik wel handig om te weten wat een loc weegt ter vergelijking met andere locs.
Tom

ricky56

#36
In Luik Guillemins (in de stationsgebouw) ook nog niet...

Ik denk zij hebben een probleem bij de leveringsfirma !

Mvg,

Ricky.

modelbaanHO

#37
Een abonnement nemen heeft blijkbaar toch zijn voordelen...Behalve wanneer de post in gebreke blijft: ik ontvang mijn MSM's meestal pas 2 dagen nadat op het forum de eerste melding verschijnt van "ik heb 'm".
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

janjozef

#38
Ik zal in Genk zeker mijn abonnement verlengen, het is nu verlopen en ik wacht nog steeds tot het in de winkel ligt.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Ludwig

#39
citaat:
Geplaatst door janjozef

Ik zal in Genk zeker mijn abonnement verlengen, het is nu verlopen en ik wacht nog steeds tot het in de winkel ligt.

Jan


Ik hoop dat dit niet de reden is waarom hij nog niet bij de krantenboer ligt!!
Een abonnement heb ik liever niet,moet toch elke dag naar de winkel en kan er dan zeker van zijn dat ik een onbeschadigd nummer in handen heb.
Groeten
LUDWIG
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

janjozef

#40
Ik had al jaren een abonnement en heb nog nooit een beschadigd boekje aangekregen. Mischien een goede postbode, of mischien een brievenbus die groot genoeg is zodat er meer dan alleen MSM inkan, ik weet het ook niet

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Kedeng Kedeng

#41
Juist gevonden in mijn brievenbus: een MSM 63
Nu vlug lezen [:p].

doomslu

#42
citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Juist gevonden in mijn brievenbus: een MSM 63
Nu vlug lezen [:p].

Veel leesplezier. Benieuwd wat je er van vindt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mini-bs

#43
het was een goeie msm vond ik. Indrukwekkende projecten als het seinhuis, de perronkappen en de bakstenen muren.. leuke artikels over de 26 en ettelbr?ck..

Ook toffe tip van TC ivm het verschuiven van linialen en latten op plasticard. Iemand een idee waar hij die stof vond om eronder te kleven ?

 

Ludwig

#44
Juist nog even langs de krantenwinkel geweest,maar weer geen nieuw nummer te bespeuren[}:)]
Maar niet getreurd want heb daar mijn eerste Rail hobby gekocht en moet zeggen dat die mij op het eerste zicht kan bekoren.
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2