Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Water

Gestart door n/a, 28 augustus 2007, 11:35:24 AM

Michiel

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar sinds we toch referenties spuwen naar merken die eventueel watervallen kunnen maken, hier is die van NOCH, met het (fabrieks)voorbeeld...

http://www.noch.de/de/bastel_tipps/basteltipps/06wassereffekte.php

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

En hier is een (fabrieks)illustatie van het product van Woodland Scenics ( http://www.woodlandscenics.com ) waar Eric het over heeft:

http://www.woodlandscenics.com/items.htm/Water

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Pol

Dat ziet er wel heel knap uit! Maar of je dat zelf als leek even klaar krijgt? Ik krijg wel ineens zin om een waterval te cre?ren (op mijn baan)![:D]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

br212

Overhead sheets in reepjes knippen en daarover dunne laagjes lak gieten. Iedere dag een beetje, dan vormt zich vanzelf een laagje wat dik genoeg is.

n/a

Wat is " KATHEDRAALGLAS "

Spoorse

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Locorail

Wat is " KATHEDRAALGLAS "

Spoorse



Glas dat in een kathedraal hangt h? slimmeke!!![8D][:o)]

Pol

citaat:
Geplaatst door ERVIN

citaat:
Geplaatst door Locorail

Wat is " KATHEDRAALGLAS "

Spoorse



Glas dat in een kathedraal hangt h? slimmeke!!![8D][:o)]



Gewoon 's nachts naar Antwerpen gaan en een stukje uit de ramen gooien met een steentje dan? FOEI [:0][:0][:0][;)][:D]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

n/a

citaat:
Geplaatst door ERVIN

citaat:
Geplaatst door Locorail

Wat is " KATHEDRAALGLAS "

Spoorse



Glas dat in een kathedraal hangt h? slimmeke!!![8D][:o)]



HELA BELEEFD BLIJVEN H? PIPO , OF IK ZAL EENS EEN KRIMPKOUS ROND UWE NEK KOMEN HANGEN [;)]

SPOORSE

Gerolf

Bestaat krimpkous dan in zo'n grote maten [?] [:D] (Sorry, kon het niet laten)
Kathedraalglas: glas met een structuur. Kijk maar eens op google of bij je plaatselijke glazenmaker.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

n/a

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Bestaat krimpkous dan in zo'n grote maten [?] [:D] (Sorry, kon het niet laten)



Alle Gerolf , jij hebt Erwin dan ook al eens ontmoet !!!!!!!!![;)][;)][;)]

Spoorse

belair

Ze gooien hier precies met bloempotten, maar de bloemen zitten er nog in. [:D][:D][:D]

ERVIN

Al maar goed dat ik een sterk vel heb, en dat ik weet van wie die "leuke" berichten komen, die mannen kunnen er ook niets aan doen, simpel van geest h?!![}:)][:o)]

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

n/a

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Al maar goed dat ik een sterk vel heb, en dat ik weet van wie die "leuke" berichten komen, die mannen kunnen er ook niets aan doen, simpel van geest h?!![}:)][:o)]



Wie is er begonnen [?][:o)]

Maar toch zien ik u nog gere zene[;)][:D]
Spoorse

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Locorail

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Al maar goed dat ik een sterk vel heb, en dat ik weet van wie die "leuke" berichten komen, die mannen kunnen er ook niets aan doen, simpel van geest h?!![}:)][:o)]



Wie is er begonnen [?][:o)]

Maar toch zien ik u nog gere zene[;)][:D]
Spoorse



[:X][:X][:X][:p][;)]