DCC-programmeren via 't hoofdspoor - Welke ?

Gestart door B-Modelbouw, 27 augustus 2007, 09:25:28 AM

eric

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Reclame of niet ... 't werkt dat is het voornaamste [:)]

En dat het ook mogelijk is met de eCos is alleen maar een pluspunt
voor diegene die hem zou willen aankopen, of hem reeds hebben en zoeken of 't mogelijk is.



Ik zal het eens proberen met men ECoS
en reclame of niet, ik ben tot op heden zeer tevreden over deze centrale.

Treinliefhebber

citaat:
Geplaatst door INFO

Patrick, als je de discussie gelezen hebt, had je kunnen lezen dat het probleem allang is opgelost, en dat er weer onnodig reclame gemaakt wordt door de importeur van een bepaald product. Dit is ongepast.
Waar wordt dan onnodig reclame gemaakt. Dat Loksound importeur is van ESU staat niet vermeld. Er wordt alleen medegedeeld de ECoS programmeren op het hoofdspoor toelaat. En dat is zeker een pluspunt.

Groetjes,
Dave

LokSound

citaat:
Geplaatst door INFO

Patrick, als je de discussie gelezen hebt, had je kunnen lezen dat het probleem allang is opgelost, en dat er weer onnodig reclame gemaakt wordt door de importeur van een bepaald product. Dit is ongepast.




Geachte,
ik weet dat U anders rendeneert als wij, maar de vraag was: "Ik ben op zoek naar een rijregelaar die programmatie over het hoofdspoor" en ik heb nergens gelezen dat deze vraag afgesloten was. Dus heb ik het recht om juiste info te geven. Wat U niet altijd doet. U denkt soms dat U het weet en dan moet een ander daar mee voort doen! Als je over een toestel "spreekt" kan je dat naturulijk reclame noemen. Bij deze!

ecosgebruiker

citaat:
Geplaatst door eric

Ik zal het eens proberen met men ECoS
en reclame of niet, ik ben tot op heden zeer tevreden over deze centrale.



Ik ook, en heel gebruiksvriendelijk.

INFO

citaat:
Geplaatst door Treinliefhebber

citaat:
Geplaatst door INFO

Patrick, als je de discussie gelezen hebt, had je kunnen lezen dat het probleem allang is opgelost, en dat er weer onnodig reclame gemaakt wordt door de importeur van een bepaald product. Dit is ongepast.
Waar wordt dan onnodig reclame gemaakt. Dat Loksound importeur is van ESU staat niet vermeld. Er wordt alleen medegedeeld de ECoS programmeren op het hoofdspoor toelaat. En dat is zeker een pluspunt.

Groetjes,
Dave




Dave,

ALLE DCC centrales ondersteunen Programming On Maintrack kortweg POM.

Dus dat de ECoS dat ook doet is niet echt wereld vreemd, en zeker geen wonder, of iets wat zeer exclusief is.

Wat B-Mpdelbouw had moeten doen is gewoon de handleiding van zijn Twin-Center lezen en gewoon doen wat daar in staat. Dan had hij deze vraag niet hoeven te stellen.
Daar is hij ook achter gekomen en heeft daar zijn excuus voor aangeboden.

Verder is dit dus gewoon een zinloze discussie.


Alleen de waarheid ligt in het midden.

Treinliefhebber

citaat:
Geplaatst door INFO
ALLE DCC centrales ondersteunen Programming On Maintrack kortweg POM.
Wim,

Noem even de DCC Centrales die geen POM ondersteunen.
http://www.digital-bahn.de/info_kompo/zentrale_dcc.htm


Groetjes,
Dave

INFO

Alleen de waarheid ligt in het midden.