Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Locbespreking van de Reeks 55 en dan de 5526.

Gestart door mister1736, 26 augustus 2007, 22:43:31 PM

mister1736

Hallo,

Ik weet niet of hier al een onderwerp voor is (ik heb ehm in ieder geval niet kunnen vinden), maar ik heb een loc bespreking gemaakt van de 5526 die speciaal door van Biervliet gemaakt is.
Als jullie de bespreking van de 3-rail, digitale met MFX decoder + sound willen lezen, moeten jullie even op de onderstaande link klikken:
http://site.marklinforum.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=658&Itemid=31

Veel plezier met het lezen van het verslag.
Groetjes,

Marcel van der Plas

P.s.: voor een overzicht van alle andere modelbesprekingen klik je hieronder:
http://site.marklinforum.nl/index.php?option=com_content&task=category§ionid=3&id=7&Itemid=31

thalysken

#1
Er wordt gezegd dat hij zichzelf aanmeld op het MOBILE STATION. Is dat zo of bediel je het central station.

Alvast bedankt,
Thijs

mister1736

#2
Hoi,

Het maakt niet uit. Doordat er in de loc welke ik gekocht heb een MFX decoder inzit, meldt deze zich op MB als CS automatisch aan !!
Ik ben naar treinen winkel geweest aangezien ik zelf alleen een MB heb en dus geen CS. Daar heb ik op het CS de andere 8 functies beluisterd wat erg vet was !!

Marcel

thalysken

#3
Wat jammer had ik dat geweten. Dan had ik mijn 77/78 nog even gelaten. Maar nu is het te laat.[:(]

13erke

#4
ik ga er eentje reserveren, het geld van de vakantiejob is gestort dus...[:D]

Anarchy

#5
Opmerking in je review. Daar schrijf je dat de loc geheel uit metaal bestaat. Dat klopt niet. De gehele kap is plastiek zoals alle andere 55'ers van Marklin.

13erke

#6
Bestaat die kap uit plastiek? Ik dacht dat die van metaal was.

Anarchy

#7
Hehe alle 55'ers van Marklin zijn plastiek. De 2 versies van Van Biervliet zijn zo'n gewone versies die dan herwerkt zijn.

ERVIN

#8
citaat:
Geplaatst door 13erke

ik ga er eentje reserveren, het geld van de vakantiejob is gestort dus...[:D]



Dan zal je je toch moeten haasten denk ik, de 5533 is al niet meer leverbaar.[:(]
Maar je mag altijd eens tot hier komen h?, dan kan je ze beide zien rijden.[}:)]

thalysken

#9
citaat:
Geplaatst door 13erke

ik ga er eentje reserveren, het geld van de vakantiejob is gestort dus...[:D]

[}:)][}:)][}:)][}:)][}:)]. Ik ga straks nog eens uitrekenen hoeveel kosten ik nog heb aan sporen.