Problemen HLE 26

Gestart door LockyLuke, 25 augustus 2007, 18:58:13 PM

tufken

Hallo Jos,

En waar heb jij die sofware gehaald?  Ik ehb er ook ongeveer zoveel staan. Heb jij dat met de lokprogrammer gedaan voor Guido?

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


tonycabus

Zoals Jos al zei, GEEN PANIEK! We weten ook dat de importeur achter zijn klanten staat, en de meeste klanten begrijpen ook dat er al eens iets mis kan gaan. Het is trouwens de eerste keer dat ik zoiets meemaak met de LokPilot. Ik wacht op een Lokprogrammer, lijkt wel een onmisbaar werktuigje te worden voor klantenservice.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Break302

citaat:
Geplaatst door tufken

Hallo Jos,

En waar heb jij die sofware gehaald?  Ik ehb er ook ongeveer zoveel staan. Heb jij dat met de lokprogrammer gedaan voor Guido?




Dag Patrick

Ik heb die met de lokprogrammer van Guido voor Paul ge update, met de door ESU via Paul naar mij doorgestuurde software. [:(] Als ge snapt wat ik bedoel ![:D]

Jos

tonycabus

Allee, da weten we dan ook weer... Vier handen op enen buik...
Dat komt dus dik in orde!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Peter

Heb problemen met de koppelings-schachten op mijn 26. Nadat ik er Fleischmann Profi koppelingen heb ingestoken hangen die schuin naar beneden en wel zoveel dat het onkoppelings stangetje achter de rails bij wissels blijft hangen.
Was bij de Collectorsbank en hebben het daar op een ander lok getest en ja hoor[:0][:0][:0] precies hetzelfde. Heeft iemand anders ook dit probleem? en is er een oplossing voor.
Het is niet de koppeling die teveel speling heeft in de schacht, maar het is de schacht die veel te veel speling heeft in het mechanisme.
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Oesje ... ik heb ook een 26, maar nog geen koppelingen veranderd.
Misschien dat ik het straks eens probeer, en bekijk wat er aan verholpen kan worden.
Ik heb in ieder geval al enkele goederenwagens gehad met een gelijkaardig (nog niet verholpen) probleem.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

the_gold

Bij mij blijkt hij zo te wiebelen als hij rijd. als je hem ziet afkomen zie je hem schudden van links naar rechts.

Iemand het zelfde probleem?

Anarchy

citaat:
Geplaatst door the_gold

Bij mij blijkt hij zo te wiebelen als hij rijd. als je hem ziet afkomen zie je hem schudden van links naar rechts.

Iemand het zelfde probleem?



Dat heb ik bij andere loc's ook soms hoor. Dit valt niet op, enkel als je hem recht op recht bekijkt.