Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

damwanden

Gestart door Raoul en Jordy, 25 augustus 2007, 12:37:07 PM

Raoul en Jordy

weet iemand waar je damwanden in H0 kan vinden??? of hoe je ze het beste zelf kan maken? ze moeten ongeveer 10 cm hoog zijn. de breedte maakt niet zoveel uit.

gr Raoul en Jordy

ruben13

heb je soms een foto hoe het er in het eecht uit ziet??

Raoul en Jordy


vandomm

Raoul en Jordy ,

deze damwandprofielen en/of kademuren heeft Artitec in zijn assortiment onder nr. 10.144
Cees .

Raoul en Jordy

bedankt voor de tip Ruben13 maar die kademuren (of damwanden [;)] ) zijn te laag want de waterspiegel word bij ons ongeveer 5 cm lager dan de wal [;)]

Rochevalien

Brawa heeft die ook in gewone plastic plaatjes,moet je wel zelf op maat snijden.

Gerrit

Raoul en Jordy

bedankt Rochevalien voor deze supertip!![:D]. ik ga er direct een paar bestellen.

B-Modelbouw

Wie het goedkoper wil kan misschien gebruik maken van golfkarton, die vaak in verpakkingsmateriaal zit. Likje verf erop en klaar.

tonycabus

Dyslexie, quand tu nous tiens.... Las ik toch wel "daRmwanden" zeker! Krijg je ervan als je van bepaalde lieden euhhh diarrhee krijgt[xx(]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Raoul en Jordy

h? B-modelbouw heb je een foto van dat golfkarton

13erke

Ik heb anders nog een tip:

ken je die plastieken verpakkingen waarin kleurpotloden verpakt worden? Deze waren vroeger verkrijgbaar is dozen van ongeveer 40 potloden. Die hebben het ideale profiel om damwanden mee te maken.
Een dezer dagen zal ik dat eens uitproberen, ik laat het resultaat dan hier wel zien.

Raoul en Jordy

ow ja die grote kleurdozen!!!

ik heb er denk ik nog wel wat van liggen als het lukt[:D]

Raoul en Jordy

citaat:
Geplaatst door 13erke

Ik heb anders nog een tip:

ken je die plastieken verpakkingen waarin kleurpotloden verpakt worden? Deze waren vroeger verkrijgbaar is dozen van ongeveer 40 potloden. Die hebben het ideale profiel om damwanden mee te maken.
Een dezer dagen zal ik dat eens uitproberen, ik laat het resultaat dan hier wel zien.



we zie het wel.
ik wacht met spanning af