Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Belgische modellen

Gestart door hotshot, 09 november 2004, 20:36:18 PM

hotshot

Hallo, ik ben op zoek naar alle info en foto's rond de belgische locs, van type1 tot reeks 77 (en terug:o)). ik werk namelijk aan een website rond mijn modelbaan, en daarop ook een soort database met alle belgische locs en een beetje uitleg. Het zou heel tof zijn moesten jullie mij hierbij kunnen helpen.
Alvast bedankt en jullie kunnen mij alles toesturen via url="mailto:kucachja@skynet.be"mijn e-mail/url

Van Breda Kurt

loco

H? Hotshot (leuke naam trouwens)

Dit gaat een gigantisch groot werk worden.
Goed, er moet toch iemand aan beginnnen.
Toch een klein vraagje.
Gaat het hier over informatie over grootbedrijf of over modelbouwlocs? Een hemelsbreed verschil.

Loco

__________________________

Breng ook eens een bezoek aan www.de-pijl.be

quf

Breng eens een bezoekje aan http://users.telenet.be/francois.de.boer/.Onder de hoofding "Technische steekkaarten" vidt je heel wat over de echte loks. Hou wel rekening met auteursrechten e.d.
Groetjes
Frank

diesels

citaat:
Geplaatst door loco

Dit gaat een gigantisch groot werk worden.
Goed, er moet toch iemand aan beginnnen.




Ach, laat nu iemand al zijn levenswerk ervan gemaakt hebben [:D]
http://www.dieselloconline.net

tonycabus

Klopt, Sicco!
En uit waardering voor je werk staat jouw site in de links op dit forum. Daar heb ik al voor gezorgd. Het verwondert me trouwens dat je dat zelf niet gedaan had: het is je goeie recht!
Kurt zal dit zeker ook doen met zijn site.

Maar, weet je, het is altijd leuk verschillende klokken te horen luiden!

Ieder heeft zo een eigen visie bij de bouw van een site, en zo worden we alleen maar beter en uitgebreider geinformeerd, niet?

In elk geval bedankt voor jullie titanenwerk, allebei!

Tony
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

diesels

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Klopt, Sicco!
En uit waardering voor je werk staat jouw site in de links op dit forum. Daar heb ik al voor gezorgd. Het verwondert me trouwens dat je dat zelf niet gedaan had: het is je goeie recht!
Kurt zal dit zeker ook doen met zijn site.

Maar, weet je, het is altijd leuk verschillende klokken te horen luiden!

Ieder heeft zo een eigen visie bij de bouw van een site, en zo worden we alleen maar beter en uitgebreider geinformeerd, niet?

In elk geval bedankt voor jullie titanenwerk, allebei!

Tony



Dat klopt, en het was ook geenszins de bedoeling te doen alsof ik de enige mag zijn natuurlijk [8D]

hotshot

Hallo allemaal

loco, het gaat hier over alle locs in grootbedrijf van de belgische yzere weg vanaf type1 van de stomers over de diesesl en electrische locs tot en met motorstellen.

Diesels, ik heb je site al vaak bewonderd en misschien kunnen we samenwerken om mijn site informatief tot een goed einde te brengen, toch zeker wat de sectie diesels betreft???

alvast bedankt voor de moeite.

Van Breda Kurt
lid van modelspoorforum_belgi

diesels

citaat:
Geplaatst door hotshot

Hallo allemaal

loco, het gaat hier over alle locs in grootbedrijf van de belgische yzere weg vanaf type1 van de stomers over de diesesl en electrische locs tot en met motorstellen.

Diesels, ik heb je site al vaak bewonderd en misschien kunnen we samenwerken om mijn site informatief tot een goed einde te brengen, toch zeker wat de sectie diesels betreft???

alvast bedankt voor de moeite.

Van Breda Kurt
lid van modelspoorforum_belgi?



Ik ben uiteraard zeer benieuwd naar de vorderingen [:)]

Johnnytrein

De opgegeven link naar de website van Francois De boer doet het niet volgens mij staat er een stukje tekst teveel.[:0]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

tonycabus

Johnny, klopt de link naar jouw homepage wel? Ik geloof dat daar een tikfout in zit: op-de-bbeck of zoiets staat daar...

Tony

T?ch maar eens DCC gaan studeren ;-)
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Johnnytrein

En dat werd met deze recht gezet Tony

Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

quf

Link naar Francois de Boer: http://users.telenet.be/francois.de.boer/
Ik hoop dat het nu werkt, het woord "Onder" behoorde eigenlijk reeds tot de volgende zin.

Groeten

Frank