Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

model NMBS gezocht HO

Gestart door stanny, 23 augustus 2007, 18:50:22 PM

stanny

kan iemand me vertellen of volgende trein ooit uitgebracht is in HO en zoja, welk merk... en vooral ac dig of niet?

URL=http://img253.imageshack.us/my.php?image=ms939x2ic5.jpgIMGhttp://img253.imageshack.us/img253/9196/ms939x2ic5.th.jpg/IMG/URL

alvast bedankt!

Gerolf

Bij mijn weten is die niet verkrijgbaar.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Verborgh in gent heeft volgens mij zo'n model gemaakt in resin. Een tijdje geleden stond er nog een bij Baillien in Borgerhout, maar wel duur en de afwerking was ook niet veel zaaks. Ondoorzichtige ruiten enz.

In Blankenberge bij MTE in het station verkopen ze resin kappen, maar helaas ook ondoorzichtige ramen.

Een echt goed model zie ik niet direkt op de markt verschijnen, niet bij de gekende merken althans.
Met vriendelijke groeten
Peter

stanny

miljaaaarde :)

ik zou die zo graag hebben, als klein manneke zag ik die rijden aan de ring van antwerpen (station berchem)...
kgaan is kijken bij baillien, misschien kan ik het model aanpassen tot een goed afgewerkt produkt...


Jurgen

Er wordt op dit moment een model aangeboden op Ebay.
Zoals gezegd, van Verborgh, startbod 60?.
Link vind je hier. Het zijn wel maar wazige fotokes.

PS: dit is niet mijn aanbieding. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Roderik

MTE in Blankenberge zet de modellen van Verborgh verder. Misschien dat je daar eens kan informeren...

Op de site staat hij in elk geval vermeld...
www.minitrainexpo.be
Always be modelling!

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Peter

Verborgh in gent heeft volgens mij zo'n model gemaakt in resin. Een tijdje geleden stond er nog een bij Baillien in Borgerhout, maar wel duur en de afwerking was ook niet veel zaaks. Ondoorzichtige ruiten enz.

In Blankenberge bij MTE in het station verkopen ze resin kappen, maar helaas ook ondoorzichtige ramen.

Een echt goed model zie ik niet direkt op de markt verschijnen, niet bij de gekende merken althans.



>>> Is dat geen dun vlies dat in die raamopeningen zit? Normaal gezien moet je die zelf met een x-acto mes verwijderen.
Voor verdere info moet je maar eens op het TMM forum gaan kijken ,daar werdt zo'n stel kappen van MTE al eens besproken.

Gerrit

jean-luc

Vrienden,

Dit stel is bij MTE te Blankenberge verkrijgbaar.
Het is niet mijn ding om te laten rijden op mijn baan, maar het model van MTE is "prachtig".[:D][:D]

Groeten, Jean-Luc