Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door jan77, 20 augustus 2007, 18:40:45 PM

jan77

Hallo ik ben jan 34 jaar en sinds kort in opleiding als bestuurder-rangeringen bij de NMBS.
Ik had al een paar jaar een modelbaan versie DB heb alles van DB weggedaan en ga beginnen met een Belgische baan za wel door het werk komen denk ik.
MVG Jan

ERVIN

Haa de Jan, welkom hier, heb je al plannen gemaakt wat je precies wil gaan doen, hoe groot zie je het, met welke rails ga je werken, enz..., dus begin maar te typen tot je vingers er blauw van worden h?, want wij willen alles weten!!![:p][}:)]

doomslu

Welkom Jan.
Zoals Erwin al schrijft : laat eens iets horen.
Je bent een liefhebber van de 77 ? Bij den Erwin rijden er zo een pak rond !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Bij Erwin rijdt gewoon het hele effectief van de NMBS rond aan 77'ers. [:D]

Welkom bij de club Jan en veel succes met je toekomstige Belgische baan. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

jan77

Ja Erwin ik werk met marklin C-rail AC- digitaal
Heb op zolder ruimte van 4meter op 5meter en langs de 2korte kanten is het de bedoeling om station met hoofd- en uitwijksporen ongeveer 6a8sporig en een paar kaaisporen voor rangeerdienst en op de lange kanten een dubbelsporige lijn met K-flexrails om de twee stations met elkaar te verbinden.
De Locs rijden digitaal met marklin mobil station.
Heb al een type77 van mehano.
De thalys is besteld en de volgende is een type51
En het is de bedoeling om met bloksecties te werken zoals het echte belgische seinstelsel.Met henckens seinen.
Ik zoek die seinen wel analoog te schakelen maar ben hier nog niet helemaal uit ben niet zo een krak in elektronica.
Misschien kan iemand mij hier wel helpen met een schema of zo heb al eens naar het schema gekeken op de site van gerolf maar das chinees voor mij.
MVG Jan



loebaske

Welkom Jan77, je weet dat we alles willen weten van jou[:D]
Als je uw profiel plaatst bij nieuwe leden weten we nog meeeeer van jou[;)]
en elke ervaring die je beleefd mag je hier ook neerpennen, zoals Erwin het aanhaalde "tot je vingers er blauw van zien"[^]

Gerolf

Welkom, Jan. Veel lees- en schrijfgenot op ons forum.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

jan77

Iedereen bedankt voor de reacties
Groeten Jan

eric

Welkom buurgemeentenaar Jan,

ene van Wezel heb ik gezien

T03

Hallo Jan,

welkom op het forum ![;)]

Spoorse groeten
Marc
"I have a train riding in my brain"

Bundesbahnfreak

Hallo Jan, nog ne NMBS'er erbij (ik werk in TW Hasselt) misschien zien we elkaar wel eens[;)]

Groeten

Rudy