Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 62

Gestart door KroontjesPen, 16 augustus 2007, 13:53:57 PM

KroontjesPen

Lag vanmorgen bij de boekhandel. Was ook maar net binnen gekomen.
Snel in de winkel al even doorgebladerd en gezien dat het weer een prachtige uitgave is geworden.
Mooie reportages en interessante praktijk tips.
Ga daar straks eens lekker rustig voor zitten.

rixke rail

Ik zou zelfs meer zeggen : bij mij lag hij in de bus ! [:D]
En ik ben in cong? !! [8D]
Z??r v??l mooie dingen in, inderdaad !!! [:p]
Ik laat jullie nog even in spanning ! [}:)]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Jurgen

Ook bij mij lag hi in de bus. [:D] En dat net op de dag dat ik opnieuw begin te werken. [xx(]

Afin, toch al een keer doorgebladerd en wat zag ik? Jawel, blz 14 onderaan rechts zag ik het staan. Ik geloofde het niet en wist niet wat ik zag. Dan maar de PC opzetten en eens naar internet surfen, alle modeltreinsites met nieuws afgebladerd. Kijken naar de aankondigingen van fabrikanten en jawel, LS doet het weer. Na Mehano, nu ook de LS reeks 27.
Dat betekent dus dat er na de LS versus Olaerts (reeks 15), LS versus M?rklin (reeks 18) en LS versus Roco (TEE treinstel) ook nog eens een LS versus Mehano zal komen. Who's next? [:D]

Trouwens, voor de rest is het weer een heerlijk nummer. Vooral het artikel over de reeks 41 en MiWuLa Hamburg zijn goed. Daar moet ik echt nog eens naar toe gaan. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

thalysken

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Kijken naar de aankondigingen van fabrikanten en jawel, LS doet het weer. Na Mehano, nu ook de LS reeks 27.

Ik zag het eerlijk gezegd wel een beetje aankomen.

rixke rail

citaat:
Geplaatst door Jurgen
Kijken naar de aankondigingen van fabrikanten en jawel, LS doet het weer. Na Mehano, nu ook de LS reeks 27.



Wie gaat erover klagen als ze verschillende nummers uitbrengen [?]
Financi?el zal het wel misschien "het spaarvarken slachten" betekenen.[V]
Modelspoorse groeten,
Eric/.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ronny-vdv

Als LSM de reeks 27 op de markt brengt, dan zal Mehano er niet aan kunnen tippen. Zeker als Mehano dezelfde weg opgaat zoals met de reeks 41.

We zullen zien hoe de reeks 26 van Mehano zal scoren.

Al de reeks 40100 van de SNCF gezien (reeks 18) ? Wow.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

factageklerk

Hier is hij vanmorgen ook gearriveerd , heb hem nog niet echt gelezen. Maar wat wel bij mij blijven hangen is was het voorwoord dat ditmaal voor de gelegenheid was geschreven door Gerolf en dat is de waarheid als een koe[:D]wat daar in stond
 

Gerolf

citaat:
Geplaatst door factageklerk
..het voorwoord dat ditmaal voor de gelegenheid was geschreven door Gerolf ...
Ah? Staat her er in? [:)]
Ik had dat ooit ingestuurd, en de boodschap die ik tracht te geven zit bij mij niet alleen "in mijn hoofd", maar ook diep "in mijn buik" [^]
Ik hoop dat MSM zo dadelijk in mijn brievenbus valt [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Twee goede nieuwtjes na elkaar: mijn dag kan niet meer stuk.
Gisteren namiddag mijn echtgenote terug meegekregen uit het ziekenhuis, en vanmorgen de nr.62 in de bus, zodat ik tussen mijn huishoudelijk werk (voorlopig althans toch) heerlijk leesgenoegen heb.
Mijn baan en de rest is voor later.
Met vriendelijke groeten
Peter

belair

citaat:
Geplaatst door Peter

Twee goede nieuwtjes na elkaar: mijn dag kan niet meer stuk.
Gisteren namiddag mijn echtgenote terug meegekregen uit het ziekenhuis, en vanmorgen de nr.62 in de bus, zodat ik tussen mijn huishoudelijk werk (voorlopig althans toch) heerlijk leesgenoegen heb.
Mijn baan en de rest is voor later.



Een vlotte herstel aan uw vrouw toegewenst Peter. En veel plezier aan uw nieuwe MSM. Ik hoop dat de mijne straks ook in de bus zit.
mvg
Luc

Jurgen

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Als LSM de reeks 27 op de markt brengt, dan zal Mehano er niet aan kunnen tippen. Zeker als Mehano dezelfde weg opgaat zoals met de reeks 41.


Maar als ze een kwaliteit zoals bij de reeks 77 of 51 afleveren ben ik wel tevreden hoor. [:)]

Ik vraag me wel af wie eerst gaat zijn. LS is nog geen enkele keer eerst geweest met zijn modellen. Mehano is wel een crack in uitstellen, maar LS kan er toch ook wat van. Wie durft gokken? [:D]


Het artikel van Miwula heb ik eens fatsoenlijk gelezen en ik kreeg bijna tranen in mijn ogen. Gewoon omdat alles daar zo mooi was en ik moest er gewoon met weemoed aan terugdenken.
Toch ben ik niet akkoord dat een Belgisch modelspoorder niet echt ge?nteresseerd zou zijn in het Duitse gedeelte of de bouwdoosgebouwen die er te vinden zijn. Er is daar zoveel te zien dat je daar gewoon niet op let. Het verweren van de treinen is volgens mij om diezelfde reden ook niet nodig.
Of je nu Belgisch, Zwitsers, Nederlands of voor mijn part Chinees rijdt, ik kan het iedereen aanraden om de trip naar Hamburg eens te maken. Het Zwitserse gedeelte met de gigantische berg zal trouwens dit najaar geopend moeten worden.
Regelmatig zijn er ook reportages op sattelliet te zien. Als je jezelf aanmeld op de nieuwsbrief van MiWuLa houden ze je automatisch op de hoogte wanneer en op welke zender je de reportages kan bekijken. Het is natuurlijk wel alleen in het Duits [:(], maar de beeldjes alleen zijn ook al mooi h?.[;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SuSke

Bij mij werd hij vandaag door de postbode in de brievenbus gepropd.
Nog niet gelezen en al gekreukt [}:)].

Desalnietemin ziet het er weer een veel belovend nummer uit.
Het voorwoord van Gerof kan ik alleen maar bijtreden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janjozef

Over dat voorwoord zijn hier al meerdere bladzijde in meerdere topics volgeschreven. En al ben ik het er ook mee eens ik ken er hier verschillende die voor dat voorwoord op hun achterste poten zullen staan.

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

SuSke

Jan, laat ze steigeren. Ik ben nog nooit door een blaffende hond gebeten. [8D]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door janjozef

Over dat voorwoord zijn hier al meerdere bladzijde in meerdere topics volgeschreven. En al ben ik het er ook mee eens ik ken er hier verschillende die voor dat voorwoord op hun achterste poten zullen staan.

Jan





>>> Mag ik eens raden? 2rail versus 3rail problematiek? Ik hoop echt dat ze daar hier w??r niet terug over gaan beginnen.[|)](neen ik heb nr 62 dus nog niet gelezen of ontvangen)

Gerrit