Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Haven van Antwerpen

Gestart door maxim, 12 augustus 2007, 21:27:23 PM

maxim

Dit weekend ben ik eens in de haven van Antwerpen gepasseerd, vooral in het oude gedeelte. Het viel me op dat er vrij veel oude loodsen tegen de vlakte gaan en men er nieuwe modernere gedrochten plaatst. Slecht nieuws voor onder andere de modelbouwers, want zo een oud machien met niet zo recente gebouwen op de achtergrond kan zeer mooi tot zijn recht komen op een modelbaan.

imghttp://users.telenet.be/geklikt/7408.jpg/img

De 7408 in bundel Groenland.

SuSke

Zal er dan toch nog eens op uit moeten trekken met het fototoestel om een en ander op pa?er te zetten (tja, ik heb inderdaad nog zo ene die met filmkes werkt [:(]).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Johnnytrein

Hey Suske wadisda pa?er[:I]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SuSke

foutje door de zetduivel [B)]
't moet "papier" zijn [;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Raoul en Jordy

tja die oude gebouwen hebben zo zijn charme.. maar tegenwoordig moet alles geld opleveren en een paar oude gebouwen die bijna niet meer gebruikt worden moeten dan tegen de grond[;)]

Rochevalien

Als ze al die oud bazaar moesten laten staan zou men nooit nieuwe bedrijven kunnen aantrekken,geen extra werk,geen extra vervoerstrafieken.

Gerrit

janjozef

het heeft altijd zijn voor en nadelen. Ik hou van al die oude gebouwen, ben ook stoomliefhebber, maar moest men alles altijd hebben laten staan dan woonden we nu nog in de lemen hutten van onze voorouders zoals 1000 jaar geleden. Daarom vind ik parken zoals Bokrijk zo intressant, en, spijtig, breek de rest af.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Raoul en Jordy

tja er moeten nieuwe bedrijven komen maar kunnen ze niet die nieuwe bedrijven plaatsen in de oude gebouwen. ja ze moeten een beetje opgeknapt worden maar ja dan blijven die gebouwen toch ook staan.[;)]
en probleem opgelost...[:D]

SuSke

Die bestaande gebouwen voldoen niet meer voor de eisen van brandveiligheid en al die andere dingen zoals Vlarem en AREI en heel die andere zooi aan reglementeringen.
Verbouwen kost dan handen vol geld, dus wordt er nieuw gebouwd.

Ik mag mijn kost toch ook verdienen, niet [:D][:D]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Raoul en Jordy


jan77

Ze zouden beter eerst het blokje van de bundel groenland afbreken dat is pas echt rijp voor de sloophamer
Gr jan