roco versterker 10764

Gestart door adrievans, 08 augustus 2007, 13:09:16 PM

adrievans

Door dit forum erachter gekomen dat je een 10764 kunt ombouwen naar booster 10765.
Op de duitse ebay 2 versterkers bestelt voor 12,95 euro/stuk??? terwijl ze hier 122 euro zijn.
Als ik ze binnen heb alleen nog ombouwen,maar iedereen alvast bedankt voor de (prijsbewuste) tips.:D
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Brunel

Ombouwen is niet eenst noodzakelijk. Gewoon alle booster out ingangen aan elkaar verbinden is ook goed.

adrievans

Heb ik ook gelezen,maar bij drie apparaten moet ik,als ik het goed gevolgd heb,een y adapter hebben die moeilijk te vinden is of een stekkertje van 50 cent insolderen.
Mijns inziens een makkelijke keuze.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Klaas Zondervan

Je hoeft niet perse met een Y-adapter te werken.
Je kunt ook de kabeltjes strippen en de aders met een kroonsteentje aan elkaar zetten.

adrievans

Dat zou ook kunnen,maar ik heb nog de kriebels van mijn vorige(analoge)baan waar ik ook draadjes aan elkaar knoopte en bij storingen nogal een zoektocht had.
Dus ik hou het liever bij geordend werken met stekers,zeker met die mini draadjes van een rj10 steker.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Klaas Zondervan

Zoals je wilt.
Maar even een algemene opmerking over storingen door losgeraakte draadjes: als je dat probleem hebt, dan heb je de draden mechanisch niet goed genoeg gefixeerd.