Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

test...test

Gestart door rixke rail, 05 augustus 2007, 21:52:19 PM

rixke rail

Heeft iemand dit al gezien ... ? (uit SpoorwegJournaal 158 juli-augustus 2007):p Tekst lezen a.u.b. !!!

IMGhttp://i60.photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/modelspoormagazine/M6-03.jpg/IMG

Ze zijn blijbaar goed bezig bij B-Rail !^
Edit : opent perspectieven voor de modelbaan, niet waar ?!?
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

thalysken

#1
citaat:
Edit :[/b][/u] opent perspectieven voor de modelbaan, niet waar ?!?

Het begint al te jeuken bij mij.[:D][:D][:D] Maar eerst de nieuwe baan h

Jurgen

#2
Leuk, maar dan moet ik wel nog een break kopen ook. Dat is me toch net iets te duur hoor. Een mooi model, maar gewoon niet weggelegd. Tenzij ik de lotto win natuurlijk, dan neem ik direct 5 nummervarianten. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

rixke rail

#3
citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw
Waarom eigenlijk de koppeling met rijtuigen M6 en de loks van de reeks 27 en niet met deze van de reeks 13 ?



De reeks was en is te onbetrouwbaar, en verhuist in de toekomst volledig naar B-Cargo. Daar rijden ze om die redenen bijna altijd in t.s., zelfs voor z??r korte treinen !
Grootspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

C.B.

#4
citaat:
Geplaatst door rixke rail

De reeks was en is te onbetrouwbaar, en verhuist in de toekomst volledig naar B-Cargo. Daar rijden ze om die redenen bijna altijd in t.s., zelfs voor z??r korte treinen !
Grootspoorse groeten,
Eric.



Dat is niet de reden.
Ze rijden meestal in TS omdat dit voorzien is in de planning/grafiek (Athus Meuse is nu eenmaal een lijn met een heuvelachtig profiel) , en heeft bijgevolg niks te maken met de lengte of last van de trein, of de onbetrouwbaarheid van deze loc's.[;)]
Groetjes.
Claudio.

Jurgen

#5
citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Of worden dat dan die Taurussen die er eind dit jaar gaan komen ???




Ik veronderstel dat dit een logische oplossing zal worden. Men kan er anders nog altijd een paar koeien voorplaatsen. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

#6
De reeks 14 komt in de plaats ja