wissel tilling

Gestart door ruben13, 04 augustus 2007, 17:02:16 PM

ruben13

ik heb in MSM 51 gezien dat ze wissel van tillig bouwde ,
maar hoe duur zijn die ongerveer.

doomslu

citaat:
Geplaatst door ruben13

ik heb in MSM 51 gezien dat ze wissel van tillig bouwde ,
maar hoe duur zijn die ongerveer.

Het zelfbouwpakket kost ongeveer 16 ? 17 euro. Niet super goedkoop, maar wel erg fraai.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

De prijs voor een fabrieksmatig gebouwde wissel is ?18,00 voor een rechte wissel, ?20,00 voor een meegebogen wissel en om en bij de ?35,00 voor een kruiswissel.
Anders eens prijs vragen bij "Het Spoor" in Haasrode - T:016/40.70.42 - mail: info.spoor@telenet.be.
En binnenkort bijTufken verkrijgbaar.

Het zijn gewoon fantastisch mooie dingen.[:D]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

SuSke, de prijzen die jij opgeeft zijn denk ik (zeg het maar als ik me vergis) voor de wissels met een afbuighoek van 15?. Het model dat in het artikel besproken wordt is het nr. 85450 (bouwpakket) met een afbuighoek van 12? en een puntstuk van 9?. Zeer slank en inderdaad fantastisch mooie dingen. Kant en klaar (art. 85351) kosten ze zo'n 20 euro, in bouwpakket zo'n 16 euro.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.